Grad Rijeka je kroz čitavu svoju povijest predstavljala značajno prometno i pomorsko središte na razini Europe i Mediterana zahvaljujući svom geografskom položaju i pomorskoj tradiciji. Brodogradilište ‘’3. Maj’’ je svojevrsni sinomim ovog grada smještenog na sjeveru našeg Jadrana i mnoge gospodarske grane i aktivnosti samoga grada se vrte upravo oko mora i transporta povezanog pomorskim putevima. Za Rijeku more znači puno više od turizma, ljetnog kupanja i sunčanja. Za Rijeku je more život i glavna gospodarska odrednica.

Upravo zato, gradske i državne vlasti svoje aktivnosti u gradu Rijeci fokusiraju na konstantno poboljšanje lučke infrastrukture s manje ili više uspjeha. Ono što je značajno olakšalo započinjanje projekata značajnih za razvoj navedene infrastrukture su europski fondovi i, mora se priznati da su gradske vlasti polučile određeni uspjeh.

Jedan od primjera za to je i luka Rijeka, Zagrebačko pristanište čiji je razvoj i rekonstrukcija bila od krajnje potrebe za plasiranje grada Rijeke na pomorsku mapu moderne Europe kako bi se održala ključna pozicija povezanosti srednje i jugoistočne Europe s Mediteranom, zapadnom Europom i sjevernom Afrikom.

Projekt od iznimne vrijednosti ne može prepustiti slučaju niti jedan aspekt koji ga čini tehnički optimalnim. Jedna od ključnih stvari je i efikasna odvodnja. Za manipulativne površine luka nema preekstremnog vremena, prevrućih dana ili prejakih kiša.

U vrijeme stalnih ekonomskih i energetskih tržišnih potresa, komunikacija i transport ne smije biti ometen niti pri najvećim oborinama.

S obzirom da je riješko područje poznato po vrlo intenzivnim oborinama, projektant manipulativnih površina je predvidio linijsku odvodnju vrlo visokih zahtjeva što se tiče hidrauličkih zahtjeva ali i otpornosti na dinamička opterećenja teških vozila koja će se kretati preko kanala.

Kanali su imali predviđene izljeve na samim krajevima svojih linija i samim time bilo je nemoguće na tržištu pronaći prefabricirani kanal koji zadovoljava ekstremne hidrauličke zahtjeve površina, a da se ispuni uvjet samo jednog izljeva vode iz kanala po liniji. Potrebno je napomenuti da su linije dugačke i po 200 m. Upravo iz toga razloga predviđen je kanal koji će se izvesti ‘’in situ’’ na gradilištu s padom u dnu. Na kraju kanala je dubina kanala bila veća od 90 cm. Samim time, ovo je bilo jedino rješenje koje je bilo primjenjivo.

Ono što je ostalo za riješiti je pitanje rešetke i što je manje evidentno, ali je ujedno i najvažnije je osiguranje rešetke za tijelo kanala izrađenog na gradilištu.

Zahvaljujući našoj prilagodljivosti svim situacijama za infrastrukturne objekte, naši kanali imaju zasebne elemente koji se mogu prilagoditi ovakvim zahtjevima.

Naši FASERFIX SUPER kanali imaju rešetke za ekstremna opterećenja, a okvir koji služi za njihov prihvat je vrlo sofisticiran i čini pravo malo inženjersko remek djelo osmišljeno, ne kako bi zadovoljilo birokratsku normu već kako bi izdržalo ‘’rela life’’ situacije na prometnicama. Ovaj okvir je izrađen od čelika, a posjeduje sidra koja se u tijelo kanala sidre 130 mm, sam okvir vidljiv na površini je visok 40 mm i posjeduje 8 SIDE LOCK lokota za bezvijčano zaključavanje po metru pri čemu svaka rešetka duljine 50 cm ima 4 dodatna vijka i utore u koje nasjedaju rešetke kako bi se spriječio ikakav pomak rešetke.

Kada osmišljano rešetke, nije nam u cilju zadovoljiti samo normu koja propisuje laboratorijske uvjete i opterećenja. Cilj nam je, naime, predvidjeti i one radnje koje će se zaista događati na kanalu. Preko kanala vozila prelaze, voze se uzdužno po njemu, rotiraju se kotači (ponekad i na mjestu). Sve ovo predstavlja svakodnevnu situaciju na Zagrebačkom pristaništu. Ovdje se radi o najtežem prometnom opterećenju teških strojeva, viličara i dizalica. Ovo je, isto tako, i područje željeznica i opskrbna vozila imaju vrlo specifične radnje.

Nekada i viša sila igra ulogu i nesavršenosti ugradnje se ne mogu izbjeći. Može se dogoditi slijeganje površine oko kanala i samim time rešetka i okvir ostanu ‘’stršati’’ u zraku. Ovakve situacije moramo izbjeći, ali i ako se dogode moramo znati predvidjeti proizvode koji mogu odoljeti dinamičkom udaru vozila do sanacije okolne površine.

Iz svih ovih razloga, naš zahtjev je detaljno prikupljanje informacija o projektu, opterećenjima i svemu bitnom za odabir kanala. Hauraton je prije svega inženjerski, a tek potom prodajni tim i dugotrajnost i sigurnost rješenja su nam na prvom mjestu i zbog naših klijenata ali i nas samih.

Tehnička podrška sudjeluje u svim fazama projekta i niti jedan projekt većih razmjera ne može biti realiziran bez detaljne analize i odobrenja inženjerskog tima Hauraton Hrvatska.

Rezultat svega navedenog su ovakvi uspješni projekti.

Naš zadatak ovdje ne završava, na ugradnji sudjelujemo svakodnevno, a nakon ugradnje, uz dozvolu investitora pratimo naš proizvod u vrijeme eksploatacije kako bismo imali najbolju moguću povratnu informaciju o primjerenosti rješenja.

HAURATON HRVATSKA d.o.o.
HAURATON HRVATSKA d.o.o.
Internet adresa

Dostava i montaža na području cijele Hrvatske. Djelujemo na području cijele Europe, Srbije, Slovenije.
{{ errors . name[0] }}
{{ errors . email[0] }}
{{ errors . location[0] }}
{{ errors . phone[0] }}
{{ errors . message[0] }}
Zapamti me

Vaš upit je uspješno poslan! Kopija upita je poslana na Vašu e-mail adresu. Očekujte odgovor u roku od 24 - 48h. Ukoliko odgovor niste dobili, kontaktirajte nas na e-mail adresu koju smo naveli u kopiji upita.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi