Voda je prirodno bogatstvo koje često povezujemo uz opuštanje i osvježenje. Možda je upravo u tome razlog što se sve više ljudi odlučuje na privremen ili stalan boravak uz vodu ili na vodi. Naravno, ne radi se o novom trendu, već o stilu života koji je prisutan od pamtivijeka. Sjetimo se poznate izreke "Ploviti se mora." ("Navigare necesse est.") Sve su češće priče o zaljubljenicima u plovidbu i nesputan životni stil – koji stanuju na brodovima te ih nazivaju „kornjačinim kućicama" koje su s njima na svim putovanjima.

Osim života na brodu, svakako treba spomenuti i kuće izgrađene na vodi ili uz vodu. Svjetionici, osim svoje osnovne funkcije, često imaju i ulogu doma – pojedincima ili čitavim obiteljima. U Jadranskom moru, svjetionici su često smješteni na otočićima, više ili manje udaljenima od kopna. Ta pozicija ih čini idealnima, između ostalog, za iznajmljivanje turistima željnima odmora u osami.

U azijskim zemljama, poput Kambodže, Vijetnama, Tajlanda, Kine itd., u kojima nivo vode često raste, naročito u sezoni monsuna, česta su pojava i tzv. "plutajuća sela". Na taj način se lokalno stanovništvo prilagođava klimatskim uvjetima u kojima živi. Kuće su jednostavne i najčešće izgrađene od drva.

S druge strane, nalaze se moderne i često luksuzne "plutajuće" kuće izgrađene od raznih materijala, primjerice u skandinavskim zemljama, ali i drugdje. Kada je riječ o životu uz vodu, svakako treba spomenuti i skupocjene nekretnine u, primjerice, Kaliforniji ili na Floridi, koje predstavljaju i svojevrstan statusni simbol.

Spomenimo i svjetski poznate turističke destinacije, kao što su Maldivi, Bora Bora, Tahiti, Bali itd., kojima su bungalovi ili ville na vodi postali nezaobilazan dio imidža. Tu je i Dubai, u kojem su hoteli često izgrađeni na umjetnim otočićima.

Fotogalerija (25)

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi