Kako povećati broj rezervacija u kući za odmor?

Tko god je vlasnik kuće za odmor u Hrvatskoj zanima ga način kako povećati broj rezervacija svoje vile, osobito u predsezoni i posezoni. Naravno da povećanjem broja rezervacija osiguravate za sebe i povećanje prihoda od turističkog iznajmljivanja vaše vile bez obzira da li se kuća za odmor nalazi u Istri, Dalmaciji, otocima i sl. jako je bitno razumjeti strukturu gostiju koji putuju u srpnju i kolovozu i onih koji putuju npr. rujan i listopad. Ne radi se o istom tipu gostiju i zbog toga morate prilagoditi svoje poslovanje trendovima i samim gostima. U nastavku vam donosimo 5 načina kako ćete odmah povećati broj svojih rezervacija:

1. Ponudite više i istaknite se iz konkurencije

Za isti novac koji gosti moraju platiti za smještaj u nekoj od kuća za odmor u Hrvatskoj ponudite dodatne usluge i to promovirajte. U cijenu smještaja obavezno uključite doručak. Osim doručka svakako razmislite o tome da u cijenu uključite i jedan bogati tradicionalni ručak/večeru podneblja u kojem se nalazi kuća za odmor. Ponudite svojim gostima domaća tradicionalna jela i autohtona vina.

Osim gastronomije jako je bitno da u svoju ponudu uključite i dodatne sadržaje. Ako se radi o kućama za odmor u Istri ili kućama za odmor u Dalmatinskoj zagori predlažemo da na vili omogućite besplatno korištenje nekoliko bicikla. Označite svojim gostima biciklističke rute. Gostima koji pak borave u kućama za odmor na otocima i uz more predlažemo ponuditi odlazak u ribolov ili odlaske u maslinike i vinograde.

Obavezno vodite računa o strukturi gostiju jer u rujnu i listopadu sigurno nećete imati toliko obitelji s djecom zbog škole, već svoju ponudu, cijene i sadržaje prilagodite ciljano gostima koji u tom periodu putuju a to svakako nisu gosti kojima je bitno samo sunce i more, već i kvalitetna ponuda smještaja, gastronomska ponuda i sama kvaliteta boravka i odmora.

2. Smanjite minimalan broj dana za rezervaciju

Osnova dobre predsezone i posezone je uklanjanje svih restrikcija za rezervacije i smanjenje broja dana. Ako u svibnju, lipnju, rujnu i listopadu držite restrikcije dolazaka i odlazaka subota-subota zasigurno ćete se razočarati što vaša kuća za odmor ne prima goste. Ista stvar je i sa brojem dana. Radije nemojte davati velike popuste na cijenu smještaja već umjesto toga skratite minimalan broj dana na 3 noćenja. Naravno da je za vlasnike vila isplativije imati rezervacije od 7 dana, ali pitanje koje si morate postaviti je da li se želite ovim poslom baviti profesionalno ili usputno. Ako se turizmom bavite profesionalno onda je ovo definitivno najvažnija stvar koju možete napraviti da drastično povećate broj rezervacija.

Ako imate kuću za odmor koja je više za goste koji dolaze avionom nego autom onda je logično da svoje poslovanje prilagodite tim okolnostima. Na internetu nije problem pronaći detaljan popis letova u i oko vaše lokacije. Ako je većina direktnih avio linija svako 4 dana, a vi držite minimalan broj noćenja od 5 dana, jasno vam je da takvi gosti nikad neće rezervirati vaš smještaj. Zbog toga je jako bitno da surađujete i sa agencijama kao što je Home Rent. Mi u svom radu i analizama uzimamo u obzir sve faktore i predlažemo vam najbolje načine poslovanja za povećanu popunjenost.

3. Oglašavajte se lokalno

Ni slučajno nemojte zaboraviti domaće goste. Oglašavajte se lokalno putem Google my business, odnosno Google karti. Niti jedan drugi način oglašavanja ne može unaprijediti lokalnu vidljivost vašeg objekta kao Google karte. Osim fotografija, na Google kartama i kroz vaš profil možete objavljivati postove, ponude i promovirati svoju kuću za odmor lokalno. Ni slučajno nemojte ulaziti u oglašavanje vašeg objekta putem Google Ads jer je za to potrebno profesionalno znanje, a vjerojatno ćete završiti sa više potrošenog novca, nego zarađenog.

Lokalne turističke zajednice su također jedan od načina kako možete promovirati vašu kuću za odmor.

4. Vikend ponuda

Ako se vaša kuća za odmor nalazi u Istri, Gorskom kotaru ili unutrašnjosti Dalmacije nedaleko od većih urbanih mjesta, a osobito većih gradova onda je vrijeme da osmislite kvalitetnu vikend ponudu za domaće goste. Vikend ponudu uključite za mjesece tijekom jeseni, zime i ranog proljeća. Ponuda bi trebala biti optimalna sa cijenom i definitivno da ima mogućnost petak check in od 12h i nedjelja check out do 19h. O vikend ponudi nemojte ni razmišljati ako ćete svojim gostima reći da je check out u nedjelju u 10h. Svi koji putuju za vikend žele iskoristiti maksimalno i tu nedjelju za odmor i za opuštanje pa svojim gostima omogućite kasniji odlazak od uobičajenog.

5. Sezonski popusti

Postavljanje sezonskih popusta od 10%, 20% ili više postotaka smo ostavili za kraj, jer smatramo da su najmanje bitni u vašem poslovanju ako vrhunski odradite posao u prethodne 4 točke. Dakle, ako ste ponudili kvalitetan smješta i k tome još i kvalitetnu uslugu, sadržaje sa manjim brojem dana za rezervaciji i vikend ponudu sa dva noćenja, jasno je da nećete ni moći odobravati popuste. Međutim s obzirom da je popust kao takav odličan marketinški način privlačenja klikova na vaš oglas predlažemo da svakako formirate cijene na način da možete istaknuti popuste od 5-10%.

Nedavno smo u našem članku pisali o dramatičnom povećanju broja kuća za odmor i potrebi vlasnika kuća za odmor u Hrvatskoj da svoje poslovanje prilagode novoj situaciji i trendovima. Jedna od najboljih odluka za vaš posao je da oglašavanje svog smještaja povjerite Home Rent agenciji koja raspolaže profesionalnim znanjima i vještinama koji su ključni ukoliko se želite na profesionalan način baviti turizmom.

Sponzorirani članak

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi