Geberit vodokotlići postali su standard u modernim kupaonicama. Zbog pouzdanosti, jednostavnosti i inovativnih značajki na samom su vrhu u svijetu sanitarne opreme. To je rezultat godina eksperimentiranja i ulaganja, a samo širenje tvrtke u vodeću grupu sanitarne tehnologije u Europi postignuto je proizvodnjom prvog plastičnog vodokotlića 1952. godine. U odnosu na keramičke vodokotliće koji su tada dominirali, plastični su ponudili značajne prednosti, od lakše instalacije do boljeg učinka ispiranja, manje osjetljivosti na naslage kamenca i niže cijene.
S plastičnim vodokotlićem, Geberit se brzo počeo širiti diljem Europe gdje su osnivane nove prodajne tvrtke i proizvodni pogoni, a već u devedesetima je krenuo fokus i na druge regije svijeta. Osim kvalitetom proizvoda, tvrtka se isticala zbog organizacije tečajeva i konferencija za instalatere, a kasnije je osnovana i služba za tehničko savjetovanje kako bi se pomoglo instalaterima, projektantima i građevinarima da profesionalno koriste proizvode iz Geberit asortimana. Pročitajte kako je postignuto vodstvo diljem Europe, a zatim i širenje izvan europskih granica!