Prva asocijacija na Geberit je kupaonska oprema, no ova tvrtka je mnogo više od toga. Od samih početaka drži se istih poslovnih načela, a to su održivost, društvena predanost, izdržljivost, zaštita okoliša i recikliranje. Na primjer, pod društvenom predanošću mislimo na brigu o zaposlenicima gdje je Geberit još u pedesetima stvorio socijalni fond za zaposlenike i zakladu za socijalnu skrb za osoblje koja je služila kao zaštita zaposlenika mirovinama za starije, za osobe s invaliditetom, udovice i mirovinama za siročad.

Nadalje, ova tvrtka je od samih početaka koncentrirana na odgovorno korištenje vode i sirovina. Recikliranje se počelo prakticirati već sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Kada je u pitanju održivost, Geberit za većinu proizvoda osigurava dostupnost rezervnih dijelova do 25 godina, a za ugradbene vodokotliće čak 50 godina. Održivost je prioritet i sastavni dio korporativne strategije i same kulture.

Nastavci serijala:

  1. Geberit slavi 150 godina: Od limarnice koju je vodio jedan čovjek do globalne grupacije
  2. Geberit slavi 150 godina: Plastični vodokotlić osvaja Europu, a zatim i ostatak svijeta
  3. Geberit slavi 150 godina: Visoki inovativni standardi prate se od proizvodnje PE cijevi 50-ih do danas
  4. Geberit slavi 150 godina: Temeljitim ispitivanjima postignuti su najviši standardi kvalitete
  5. Geberit slavi 150 godina: Početak proizvodnje i razvoj tuš WC uređaja
  6. Geberit slavi 150 godina: Dosljednost od samih početaka dovela je do odgovornog poslovanja
GEBERIT PRODAJA d.o.o.
GEBERIT PRODAJA d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

Dostupnost u svim većim trgovinama sanitarijama i keramikom.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi