 
            Pojam „PR 2.0." se često susreće u današnjem svijetu odnosa s javnošću (Public Relations), a predstavlja suvremeni „online" kanal razmjene informacija i mišljenja koji nas vodi u budućnost jačanja utjecaja virtualnih mreža, tj. „blogera", „forumaša", „fejsbukovaca" itd. Navedene utjecajne javnosti će se u širenju informacija nadopunjavati s novinarima i stručnjacima za odnose s javnošću.
 
 
Gledano iz perspektive privatnog korisnika – društvene mreže su zanimljiva i korisna razonoda. S druge strane, one su za PR i marketinške stručnjake izvrstan način direktnog komuniciranja s ciljanim javnostima – bilo da su to novinari, potencijalni kupci i korisnici usluga ili neka druga interesna skupina. Upravo ta direktna i interaktivna komunikacija stvara snažnije veze i jača povjerenje između tvrtki i PR stručnjaka s jedne strane te njihovih „FB prijatelja" i „fanova" s druge strane. Brojna istraživanja su dokazala da bolji uspjeh kod kupaca imaju brendovi kojima kupci vjeruju, a povjerenje je najlakše zadobiti (i zadržati) upravo kroz direktan pristup kupcu.
 Internet ili „World Wide Web" je uvelike oplemenio naše živote u posljednjih 10-ak godina i unio značajne promjene u način na koji dolazimo do informacija, proaktivno širimo te iste informacije diljem cijelog svijeta te se virtualno družimo s većim ili manjim brojem ljudi od kojih neki možda sjede za susjednim radnim stolom, dok su drugi od nas udaljeni tisućama kilometara.
 Internet ili „World Wide Web" je uvelike oplemenio naše živote u posljednjih 10-ak godina i unio značajne promjene u način na koji dolazimo do informacija, proaktivno širimo te iste informacije diljem cijelog svijeta te se virtualno družimo s većim ili manjim brojem ljudi od kojih neki možda sjede za susjednim radnim stolom, dok su drugi od nas udaljeni tisućama kilometara.
Nekada davno, informacije su se nalazile jedino u tradicionalnim „masovnim medijima" i raznim oblicima tiskanog materijala, dok su suvremeni izvori „znanja" internetske tražilice poput sveprisutnog Google-a ili Yahoo-a koje će nas dalje uputiti prema web stranicama, portalima, forumima, blogovima itd. na kojima se nalaze željene informacije.
 
  
 
Društvo uz jutarnju kavu nam čine Facebook, Twitter, Skype ili YouTube prijatelji s kojima ćemo podijeliti kako se trenutno osjećamo te „što nam je na umu". Pregledat ćemo linkove i video uratke koje nam preporučuju, kao i podijeliti naše s njima te se družiti putem „chat-a".
Ukratko, budućnost PR-a je umrežena na globalnoj razini i interaktivna.
 
                                             
         
         
        
 
                                 
                                 
                                 
                                 
             
             
                                             
                                             
                                             
                                             
                        

