Pojam „PR 2.0." se često susreće u današnjem svijetu odnosa s javnošću (Public Relations), a predstavlja suvremeni „online" kanal razmjene informacija i mišljenja koji nas vodi u budućnost jačanja utjecaja virtualnih mreža, tj. „blogera", „forumaša", „fejsbukovaca" itd. Navedene utjecajne javnosti će se u širenju informacija nadopunjavati s novinarima i stručnjacima za odnose s javnošću.

Gledano iz perspektive privatnog korisnika – društvene mreže su zanimljiva i korisna razonoda. S druge strane, one su za PR i marketinške stručnjake izvrstan način direktnog komuniciranja s ciljanim javnostima – bilo da su to novinari, potencijalni kupci i korisnici usluga ili neka druga interesna skupina. Upravo ta direktna i interaktivna komunikacija stvara snažnije veze i jača povjerenje između tvrtki i PR stručnjaka s jedne strane te njihovih „FB prijatelja" i „fanova" s druge strane. Brojna istraživanja su dokazala da bolji uspjeh kod kupaca imaju brendovi kojima kupci vjeruju, a povjerenje je najlakše zadobiti (i zadržati) upravo kroz direktan pristup kupcu.

Internet ili „World Wide Web" je uvelike oplemenio naše živote u posljednjih 10-ak godina i unio značajne promjene u način na koji dolazimo do informacija, proaktivno širimo te iste informacije diljem cijelog svijeta te se virtualno družimo s većim ili manjim brojem ljudi od kojih neki možda sjede za susjednim radnim stolom, dok su drugi od nas udaljeni tisućama kilometara.

Nekada davno, informacije su se nalazile jedino u tradicionalnim „masovnim medijima" i raznim oblicima tiskanog materijala, dok su suvremeni izvori „znanja" internetske tražilice poput sveprisutnog Google-a ili Yahoo-a koje će nas dalje uputiti prema web stranicama, portalima, forumima, blogovima itd. na kojima se nalaze željene informacije.

Društvo uz jutarnju kavu nam čine Facebook, Twitter, Skype ili YouTube prijatelji s kojima ćemo podijeliti kako se trenutno osjećamo te „što nam je na umu". Pregledat ćemo linkove i video uratke koje nam preporučuju, kao i podijeliti naše s njima te se družiti putem „chat-a".

Ukratko, budućnost PR-a je umrežena na globalnoj razini i interaktivna.

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi