Pojam „PR 2.0." se često susreće u današnjem svijetu odnosa s javnošću (Public Relations), a predstavlja suvremeni „online" kanal razmjene informacija i mišljenja koji nas vodi u budućnost jačanja utjecaja virtualnih mreža, tj. „blogera", „forumaša", „fejsbukovaca" itd. Navedene utjecajne javnosti će se u širenju informacija nadopunjavati s novinarima i stručnjacima za odnose s javnošću.
Gledano iz perspektive privatnog korisnika – društvene mreže su zanimljiva i korisna razonoda. S druge strane, one su za PR i marketinške stručnjake izvrstan način direktnog komuniciranja s ciljanim javnostima – bilo da su to novinari, potencijalni kupci i korisnici usluga ili neka druga interesna skupina. Upravo ta direktna i interaktivna komunikacija stvara snažnije veze i jača povjerenje između tvrtki i PR stručnjaka s jedne strane te njihovih „FB prijatelja" i „fanova" s druge strane. Brojna istraživanja su dokazala da bolji uspjeh kod kupaca imaju brendovi kojima kupci vjeruju, a povjerenje je najlakše zadobiti (i zadržati) upravo kroz direktan pristup kupcu.
Internet ili „World Wide Web" je uvelike oplemenio naše živote u posljednjih 10-ak godina i unio značajne promjene u način na koji dolazimo do informacija, proaktivno širimo te iste informacije diljem cijelog svijeta te se virtualno družimo s većim ili manjim brojem ljudi od kojih neki možda sjede za susjednim radnim stolom, dok su drugi od nas udaljeni tisućama kilometara.
Nekada davno, informacije su se nalazile jedino u tradicionalnim „masovnim medijima" i raznim oblicima tiskanog materijala, dok su suvremeni izvori „znanja" internetske tražilice poput sveprisutnog Google-a ili Yahoo-a koje će nas dalje uputiti prema web stranicama, portalima, forumima, blogovima itd. na kojima se nalaze željene informacije.
Društvo uz jutarnju kavu nam čine Facebook, Twitter, Skype ili YouTube prijatelji s kojima ćemo podijeliti kako se trenutno osjećamo te „što nam je na umu". Pregledat ćemo linkove i video uratke koje nam preporučuju, kao i podijeliti naše s njima te se družiti putem „chat-a".
Ukratko, budućnost PR-a je umrežena na globalnoj razini i interaktivna.