U prethodnom nastavku serijala opisali smo kako je proteklo postavljanje keramike u kupaonici i kuhinji, a sada je vrijeme da vam predstavimo izgled gotove kupaonice i upoznamo vas s odabranim kupaonskim namještajem.
Prije upuštanja u renovaciju investitori su imali određenu viziju svoje buduće kupaonice. Htjeli su nešto moderno, novo i drugačije zbog čega su odlučili eksperimentirati s dizajnom. Imali su želju da u kupaonici prevladavaju prirodne i svijetle nijanse, da prostor odiše svježinom i bude u korak s najnovijim dizajnerskim trendovima. Iako je kupaonica male kvadrature od samo 4,5 m², odlučili su se za spajanje različitih vrsta pločica kako bi postigli unikatan i nesvakidašnji izgled. Prilikom odabira opreme, njihova namjera bila je stvoriti modernu i efektivnu kombinaciju kupaonskih elemenata, koja će se savršeno uklopiti s keramikom, stvarajući skladan prostor – pravu malu oazu za opuštanje i uživanje.
S obzirom na to da su u staroj kupaonici elementi bili nepraktično raspoređeni i nisu pružali dovoljno komfora, cilj im je bio postići maksimalnu funkcionalnost i iskoristivost prostora. Shvatili su da će im biti potrebna stručna pomoć kako bi svoju viziju pretočili u stvarnost, stoga su se obratili dizajnerima iz Stilker Storea, koji su izradili detaljnu 3D vizualizaciju prostora. U Stilkeru su također pronašli keramičke pločice koje su se savršeno uklopile u njihovu ideju uređenja. Na temelju predloženih rješenja, odabrali su proizvođače koji su najbolje ispunili njihove želje u pogledu dizajna, boja i funkcionalnosti namještaja.
Osvježenje dizajna uz vrhunski kupaonski asortiman
Današnje tržište nudi bezbroj mogućnosti kada je riječ o opremi i materijalima za uređenje interijera, a vlasnici su odlučili iskoristiti te opcije kako bi poboljšali kvalitetu svog života. Tijekom potrage za vrhunskim proizvodima, odlučili su se za GROHE, gdje su pronašli vodokotlić, elemente za podžbuknu ugradnju te gotovo svu kupaonsku opremu. Radi se o umivaoniku, miješalici za umivaonik, tuš sustavu, tuš WC-u (školjka s bide funkcijom), aktivacijskoj tipki za ispiranje i kupaonskoj galanteriji. Prilikom odabira idealnih rješenja vodili su se tehničkim karakteristikama, jednostavnosti korištenja i dizajnom.
Budući da su htjeli da sve bude u skladu, GROHE im se zbog svog koncepta Perfect Match pokazao kao idealan partner za uređenje kupaonice. Radi se o mogućnosti kupnje različitih linija njihovih proizvoda koji se međusobno slažu oblikom, bojom i funkcijama. Time je omogućena potpuna sloboda dizajniranja – svi elementi mogu biti u boji i završnoj obradi po izboru kupca, od miješalice do galanterije i ostale opreme. Ovaj koncept ulio je investitorima dozu sigurnosti u uspješnost projekta i nisu se morali brinuti oko toga hoće li se sva oprema međusobno uskladiti i stvoriti harmoniju kojoj se nadaju.
Odabrali su Phantom Black, jednu od dvije nove mat crne nijanse u GROHE portfelju boja. Bazira se na tehnologiji višeslojnog lakiranja, a rezultat je izuzetno matirana i zaglađena površina s vrlo niskom razinom sjaja. Kod ove boje investitore je oduševilo što je zbog tehnologije proizvodnje vrlo zahvalna za održavanje, izrazito je otporna na koroziju, blijeđenje i ogrebotine, a samim time i na otiske prstiju. Uz sve to važno je napomenuti i da svi GROHE proizvodi sadrže Long-life premaz za duži vijek trajanja.
Na fotografiji u Phantom Black boji: miješalica, galanterija i tipkalo za aktiviranje WC školjke
Što se tiče samog izgleda, smatrali su da će u njihovu novu kupaonicu unijeti dozu profinjenosti i sofisticiranosti. U ovoj boji uzeli su miješalicu za umivaonik, aktivacijsku tipku za ispiranje, kupaonsku galanteriju, tuš ružu, ručni tuš, SmartControl termostat za podžbuknu ugradnju te ostale dodatke poput tuš crijeva i držača. Upravo prema tome što su sve investitori odabrali, lako je zaključiti da GROHE donosi cjelovita rješenja za kupaonice u elegantnoj Phantom Black obradi. Linije dostupne u ovoj boji su Essence, Euphoria, Rainshower, Essence SmartControl, Grohtherm SmartControl te Selection galanterija.
Nakon što je kupaonica završena, vlasnici su se uvjerili u to koliko je boja Phantom Black zahvalna za kombiniranje s drugim bojama, materijalima i teksturama. Teško je izdvojiti kutak kupaonice koji je doživio najveću preobrazbu. Krenut ćemo redom i predstaviti sva nova rješenja.
Makeover prostora za WC
Stara kupaonica nije imala bide, a kako je to bilo nešto što su vlasnici htjeli imati odlučili su se na tuš WC, inovativnu školjku s bide funkcijom naziva GROHE Sensia Pro s kojom će ostvariti dodatnu razinu udobnosti. Odabrali su ovo moderno rješenje jer će im omogućiti novu, praktičniju i ugodniju rutinu s naglaskom na vrhunskoj čistoći i higijeni. Osim brojnih funkcija koje posjeduje treba istaknuti i dizajn školjke. Investitore je privukla zbog modernog izgleda kojim iskače od ostalih modela u ponudi. Također, sjajno se uskladila s ostalim kupaonskim elementima.
GROHE Sensia Pro
Uz funkciju prskanja stražnjeg područja posjeduje i ženski tuš, a tu su i brojne pogodnosti poput prilagodbe intenziteta mlaza, neograničena topla voda, podesiva temperatura, sušilo toplim zrakom, noćno svjetlo unutar bazena školjke, opcija upravljanja daljinskim upravljačem. Sve navedeno pruža naprednu osobnu higijenu, optimalnu udobnost, ekološku osviještenost i produženu čistoću. Osim toga, WC daska i poklopac imaju funkciju automatskog otvaranja i zatvaranja, što dodatno pridonosi efikasnosti i jednostavnosti korištenja. Naveli smo samo neke od brojnih GROHE tehnologija. Više o svim mogućnostima ovog tuš WC uređaja detaljno ćemo predstaviti u posebnom članku.
Prskajuća ručica (bide funkcija)
Kada govorimo o samoj WC školjki, bitno je napomenuti da školjka ima inovativni Triple Vortex sustav ispiranja koji stvara moćan i tih vrtlog vode iza kojeg ne ostaje ništa. Umjesto jednog ili dva otvora za vodu, sustav Triple Vortex ispire školjku iz tri otvora. Vrtlog doseže do svih dijelova školjke i temeljito ju ispire i čisti. Unatoč svojoj snazi, ovaj učinkoviti sustav ne pršće i troši vrlo malo vode.
Triple Vortex sustav ispiranja
U novom prostoru za WC ističe se aktivacijska tipka za ispiranje naziva Arena Cosmopolitan, u Phantom Black boji. Investitori su odabrali mali dizajn tipke, S veličine kako bi se vizualno bolje uklopila uz ostatak uređenja. Specifična je po svom obliku jer je vertikalna, dok su ostale tipke na tržištu većinom horizontalne. To je još jedan razlog zašto su je odabrali – bili su sigurni da će zbog oblika dolaziti do izražaja.
Tipka je izrađena od ABS-a, čvrstog i izdržljivog materijala koji je otporan na udarce i habanje zbog čega su investitori napravili pouzdan odabir i mogu biti sigurni u njezinu dugotrajnost. Od funkcija treba izdvojiti da ima dvokoličinsko ispiranje, odnosno može se birati između ispiranja većom ili manjom količinom vode i ima Start-Stop ispiranje čime je omogućen prijevremeni prekid ispiranja nježnim ponovnim pritiskom gumba. Detaljnije informacije o tipki, kao i tuš WC-u donosimo u jednom od idućih nastavaka serijala.
Aktivacijska tipka GROHE Arena Cosmopolitan
Prostor za tuširanje
Kupaonica je doživjela potpunu transformaciju i svaki njezin kutak dobio je ili potpuno novu svrhu ili je unaprijeđen s ciljem većeg komfora. Na primjer, velika promjena bila je uklanjanje glomazne kade koja je zauzimala previše prostora. Umjesto nje je postavljena elegantna akrilna tuš kada i paravan (tuš kabina), s integriranim držačem za ručnik i vratima koja se otvaraju prema unutra. Sa svime navedenim značajno se uštedjelo na prostoru i tuš kada je učinila kupaonicu prostranijom i funkcionalnijom. S estetske strane, također zadovoljava razne kriterije.
Akrilna tuš kada 800x1000 mm
Kod GROHE-ovih akrilnih tuš kada treba istaknuti da dolaze u nekoliko različitih veličina, a za ovaj projekt je odabrana dimenzija 800x1000 mm. Prilikom planiranja ovog dijela prostora, jedan od zadataka dizajnera bio je organizirati taj dio kupaonice tako da bude što komotniji. Zato je pronađeno mjesto za navedenu dimenziju, umjesto dostupnih manjih dimenzija poput 800x800 mm. Akril je odabran kao materijal jer je zbog svoje dugotrajnosti i izdržljivosti vrlo zahvalan. Osim toga, čišćenje i održavanje akrilne tuš kade izuzetno je jednostavno.
Okovi tuš kabine odabrani su u crnoj boji kako bi se uskladili s ostatkom uređenja.
U ovoj kupaonici postavljen je Grohtherm SmartControl termostat za podžbuknu ugradnju za 3 izljevna mjesta (ručni tuš i tuš ruža s dvije vrste mlaza), u Phantom Black boji. Omogućava jednostavno i intuitivno rukovanje – pritiskom na gumb uključujete ili isključujete tuš, dok rotacijom kontrolirate snagu mlaza, od štedljivog korištenja vode (GROHE Water Saving) do punog protoka (Full Flow). Ova tehnologija nudi iznimnu fleksibilnost jer omogućuje istovremeno korištenje više izljevnih mjesta. U ovom slučaju, mogu se koristiti tuš i dva različita mlaza na ruži, čime se postiže izvanredno iskustvo tuširanja.
Od važnih sigurnosnih značajki spomenut ćemo GROHE SafeStop tehnologiju koja omogućava postavljanje maksimalne temperature na 38°C, pružajući zaštitu od opeklina i osiguravajući sigurnu i ugodnu upotrebu. Ova opcija je naročito zahvalna kod obitelji s djecom. Ako nekome to nije dovoljno, preporučuje se upotreba dodatnog limitatora temperature GROHE SafeStop Plus koji omogućuje dodavanje daljnjeg ograničenja od 43 °C/46 °C za dodatnu razinu sigurnosti.
S ciljem da sve bude u skladu, investitori su odabrali elegantnu tuš ružu u Phantom Black boji naziva Rainshower SmartActive 310. Sastoji se od dvije vrste mlaza - širokog i osvježavajućeg GROHE PureRain mlaza i inovativnog Active Rain mlaza idealnog za opuštanje napetih mišića ili ispiranje šampona iz kose.
Grohterm Smartcontrol termostat i Euphoria Cosmopolitan Stick ručni tuš
Tuš ruža Rainshower SmartActive 310 s dvije vrste mlaza
Unutar prostora za tuširanje posebnu pozornost plijeni Euphoria Cosmopolitan Stick ručni tuš s jednim mlazom koji odgovara svim standardnim crijevima za tuš. Investitori su ga odabrali zbog jednostavnog održavanja kojem pridonose silikonske mlaznice koje se lako čiste i sprečavaju probleme s kamencem. Radi se o SpeedClean sustavu koji sadrži i tuš ruža. Tuš crijevo je zahvalno zbog Anti Fold opcije, odnosno otpornosti na uvijanje.
S ciljem veće praktičnosti, funkcionalnosti i održavanja, unutar područja za tuširanje investitori su poželjeli imati nišu za pohranu šampona i ostalih kozmetičkih potrepština. Izrađena je niša duboka 10-ak cm i cca 70 cm širine koja je omogućila veću urednost i sklad. Također, vizualno se sjajno uklopila u prostor.
Nova niša unutar tuš prostora širine cca 70 cm
Krenimo sada na prostor na kojem se nekada nalazila ogromna kada.
Laundry rješenja – trend u svijetu uređenja
Na mjesto stare kade, nasuprot tuša sada se nalazi ormar po mjeri koji se proteže od poda do stropa. Unutar njega je integrirana kombinirana perilica-sušilica i košara za rublje. Ovo je bila velika promjena za kupaonicu jer ne samo da se uštedjelo na prostoru, nego je omogućena viša razina udobnosti i praktičnosti tijekom svakodnevne upotrebe. Na primjer, perilica-sušilica postavljena je na povišenom postolju radi lakšeg korištenja. Također, iako stan već ima lođu na kojoj se može sušiti odjeća, ovaj novi kutak dodatno će unaprijediti razinu komfora.
Investitori su željeli pratiti suvremene trendove, a stvaranje laundry kutka unutar kupaonice postalo je iznimno popularno. Proučavajući ponudu na tržištu, jako im se svidjelo korištenje modularnih elemenata i dodataka, savršeno osmišljenih za organizaciju prostora i kreiranje praktičnih zona. Zamislili su visoki ormar s dodacima, rješenjima za pohranu, policama i izvlačnim košarama za rublje. Na temelju tih ideja, dizajneri su osmislili učinkovito i moderno rješenje koje savršeno uklapa praonicu rublja u mali prostor. Ormar je napravio stolar i izrađen je po mjeri, čime su maksimalno iskorišteni svi raspoloživi kvadrati.
Pametno osmišljen raspored ne samo da rješava izazove organizacije, već i omogućuje skladan i elegantan izgled koji se savršeno nadopunjuje s ostatkom doma.
Investitori su oduševljeni prenamjenom ovog dijela kupaonice jer im novi raspored omogućuje lakšu svakodnevnu upotrebu i sve im je na dohvat ruke.
Prostor s umivaonikom i ogledalom
Investitori su odabrali Standard Essence ugradbeni umivaonik koji pripada jednoj od najpopularnijih GROHE linija, a koja je ujedno dio koncepta već spomenutog cjelovitog rješenja za kupaonicu. Na primjer, ovaj nadgradni umivaonik može se odlično kombinirati s miješalicama XL veličine. S obzirom na to da se radi o klasičnoj bijeloj keramici, ide uz standardni krom asortiman, ali se super slaže i u kontrastu s bilo kojom bojom, pa tako i novom crnom.
Odlikuje se GROHE PureGuard neprianjajućim premazom i antibakterijskom glazurom. Ovaj premaz već slovi kao slavan u GROHE asortimanu jer omogućava da se ništa ne zadržava na površini same keramike, tako da ona uvijek izgleda kao prvog dana.
Umivaonik je osvojio investitore efikasnošću i estetikom, privlačnim dizajnom koji se odlično uklopio s jednoručnom Essence miješalicom XL veličine. Ona im se svidjela zbog karakteristika kao što su izrazita izdržljivost, otpornost na otiske prstiju i prilagodljivi perlator. Oba proizvoda dio su Perfect Matcha i savršeno su usklađeni.
Miješalica i umivaonik se savršeno slažu uz GROHE-ov Perfect Match koncept
Mnogi elementi u ovoj kupaonici ističu se atraktivnim dizajnom, a posebno pažnju privlači ogledalo. Zbog ograničenog prostora, investitori su se odlučili za izradu po mjeri, s točno određenim dimenzijama i modernim ovalnim oblikom koji je trenutno vrlo popularan. Uz ogledalo su postavljene dvije efektne lampe koje ne samo da pružaju idealno osvjetljenje za šminkanje, već i stvaraju intimnu atmosferu kada se koriste bez glavne plafonjere. Glavna plafonjera, koja dolazi od tvrtke Rabalux, dodatno obogaćuje prostor i bit će predstavljena u jednom od idućih nastavaka serijala.
Odabir galanterije - Dodaci koji su zaokružili kupaonski prostor
Odabir galanterije igra ključnu ulogu u uređenju kupaonice jer dodaci poput držača za ručnike, sapuna, ogledala i vješalica ne samo da pružaju funkcionalnost, već i upotpunjuju estetski dojam prostora. Pravilno usklađena galanterija može poboljšati stil kupaonice, stvarajući sklad između dizajna i praktičnosti. Kvalitetni materijali i moderna rješenja osiguravaju dugotrajnost, dok pažljiv odabir boja i oblika doprinosi eleganciji i personalizaciji prostora. Time su se vodili vlasnici stana zbog čega su se odabiru galanterije posvetili jednako kao i ostalim elementima. Smatrali su da će galanterija biti završni detalj koji će istaknuti karakter kupaonice i učiniti ju još ugodnijom za korištenje.
Iz GROHE ponude odabrali su galanteriju iz linije Selection sa sljedećim proizvodima: držač za sapun, posudu za držanje četkica za zube, posudu za tekući sapun, kukice za ručnike, držač toaletnog papira, set WC četke za zidnu ugradnju. Ova linija posebna je zbog Phantom Black boje, Long-life premaza i skrivenog učvršćivanja.
Istražujući GROHE ponudu, investitori su pronašli i dio opreme za kuhinju, pa su tako kuhinjska miješalica i sudoper također dio asortimana ove tvrtke. Predstavit ćemo ih u jednom od sljedećih nastavaka serijala.
Vizija koja je oživjela uz keramičke pločice
Vratit ćemo se na sam početak osmišljavanja nove kupaonice. U uvodu ovog članka naglasili smo kako su vlasnici svoj novi prostor dizajnirali u suradnji sa Stilker Store, tvrtkom specijaliziranom za prodaju keramike, koja nudi besplatnu izradu 3D vizualizacije kupaonice uz kupnju njihovih pločica.
Spomenuli smo i njihovu želju za eksperimentiranjem s dizajnom što je za rezultat imalo odabir čak četiri vrste keramičkih pločica iz nove kolekcije talijanskog brenda Marca Corona. Odabir keramike bio je pun pogodak jer se savršeno uklopila u čitavu koncepciju kupaonske opreme i uređenja prostora. Cjelokupni dizajn dodatno je obogaćen crnim akcentima i investitori su oduševljeni konačnim rezultatom.
Pogledajte usporedbu kupaonice prije i nakon renovacije - stari, dotrajali prostor sada blista u novom, suvremenom ruhu.
Nastavite nas pratiti jer vas u idućem nastavku vodimo u svijet keramike i detaljno predstavljamo odabrana keramička rješenja za kupaonicu i kuhinju. Otkrit ćemo vam posebnosti svake pločice, njihovu ulogu u stvaranju željenog izgleda te vas bolje upoznati s vizijom investitora i njihovim odvažnim dizajnerskim odabirima.