Kupili ste namještaj i uredili svoj poslovni prostor, ali tu nije kraj. Možda imate stolice i stol te ostatak namještaja, ali što je sa bitnim sitnicama? Na svom radnom stolu uvijek imajte blok za pisanje gdje ćete bilježiti svoje zadatke i ostale informacije. Morate imati i markere ukoliko nešto trebate označiti. Neka se pored bloka nađu i mali šareni papirići točnije post-it papirići na koje ćete moći zapisivati bitne bilješke ili nekome ostaviti poruku. Uz sebe morate imati i uredske škare, selotejp i obično ljepilo, ravnalo, običnu olovku i gumicu.
Papiri za printanje uvijek trebaju biti pored printera te klamerica i dodatna oprema. Puno će vam pomoći i edukativne knjige o vašem poslu i časopisi. Ukoliko imate računalo, imajte i rezervni miš i tipkovnicu jer bez toga ne radi, a vrlo često se upravo to pokvari. Najgore je raditi u razabcanom uredu, stoga nabavite police ili bilo koja druga pomagala za papire, a postavite i ploču za post it-e kako ih ne bi imali razbacane po stolu. Nemojte nikako zaboraviti na kemijske olovke, neka ih bude u nekoliko boja, ali najviše imajte plavih ukoliko se jedna istroši. Na stolu imajte i lampu koja će vam olakšati rad. Sitnice su jako bitne jer vam olakšaju posao te vas čine bržim.