Staklo je materijal koji svojom atraktivnošću i funkcionalnošću dobiva sve važnije mjesto u dizajnu prostorija stambenog interijera. Kuhinja je jedna od prostorija u kojoj nalazimo ovaj svestrani materijal.

U posljednjih nekoliko godina kuhinje su prošle kroz velike promjene, ne samo iz očitih razloga – razvoja tehnologije i unapređenja materijala od kojih se izrađuju, već su se njihove upotrebe mijenjale sukladno životnim stilovima korisnika. Energičnost boja, raznolikost oblika i primjena sofisticiranih materijala – odlike su suvremenog dizajna kuhinja.

Sve kuhinjske površine – od zidova i poda, preko fronti elemenata, sve do radne ploče – inspiracija su dizajnerima. Među materijalima, sve je istaknutija upotreba stakla, obrađenog na različite načine. Kuhinje uz pomoć ovog atraktivnog materijala djeluju prozračnije i veće.

Zidni prostor između donjih i gornjih elemenata, prije je bio rezerviran isključivo za keramičke pločice. Suvremeni trendovi na ovu poziciju sve češće postavljaju staklene površine. Bez obzira želite li na ovom mjestu vidjeti neku fotografiju koja vam je prirasla srcu ili preferirate monokromatski zid – staklo pruža širok spektar mogućnosti.

Radne površine u kuhinji, smještene su iznad donjih kuhinjskih elemenata, u sklopu šanka ili kuhinjskog otoka. Sve navedene plohe također mogu biti izrađene od stakla. Stručnjaci preporučuju da se za izradu koristi kaljeno staklo, debljine od 8 do 10 milimetara.

Vrlo bitan sastojak dizajna kuhinje su i fronte donjih i gornjih elemenata. Sjaj lakiranih (staklenih) fronti elemenata vizualno povećava interijer, što je kod uređenja malih kuhinja itekako bitno. Čak i ogledala postaju sve učestaliji sastojak dizajna kuhinja.

Izgled kuhinja budućnosti je još uvijek misterija, pa ipak, možemo sigurno reći da će staklo i dalje biti važan element ove funkcionalne i atraktivne prostorije. Igre boja i svjetlosti koje kreiraju staklene površine, oblikovat će maštovite interijere i u budućnosti.

Fotogalerija (8)

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi