Mnogim kupcima nije bitna samo cijena i kvaliteta proizvoda već i prostor u kojem se prodaju. Prodajni prostor ovisi hoće li kupac razgledati trgovinu, kupiti nešto i hoće li se vratiti opet. Prije svega je bitan izgled jer to najviše privuće kupce stoga bi uvijek trebao biti zanimljiv i privlačiti kupce. Morate prije svega odabrati namještaj, najčešće su to police, za svoj prodajni prostor. Uredite trgovinu tako da izbjegavate ravne linije i koristite oble plohe. Na taj način će kupac vidjeti sve što nudite. Vrlo često neke proizvode preskoče, a kada vide više vjerojatno će i više kupiti.

Statistika je pokazala kako više od 50% ljudi skrene desno u trgovini stoga bi to područje trebalo biti glavno središte prodaje. Na samom kraju stavite blagajnu i to na lijevoj strani. Istaknite bitne proizvode te obavezno naglasite čemu služe jer će se tek tada kupac zaustaviti ne bi li pročitao i saznao više o samom proizvodu. Vrlo je bitan i miris u trgovini. Odaberite smirujuće arome kako bi se kupac osjećao ugodno, a bitno je imati i glazbu jer ona psihološki nadahnjuje ljude na kupnju. Neka glazba bude u skladu s vremenom i godišnjim dobima.

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi