Hrvatska je do 2000. god. imala izgrađeno otprilike 400 kilometara autocesta te 140 kilometara poluautocesta. Intenzivnim ulaganjem u cestogradnju i ubrzanom izgradnjom Hrvatska je u protekle četiri godine znatno povećala broj kilometara mreže autocesta.
Otvaranjem brojnih dionica Hrvatska je konačno povezala sjever i jug države te na taj način osigurala i budući brži razvoj turizma kao jednog od pokretača hrvatskog gospodarstva.
Prema programu građenja koji je usvojila Vlada Republike Hrvatske do konca 2005.g., mreža autocesta i poluautocesta iznosila bi oko 1030 km.
Nastavkom gradnje autocesta od Splita prema Dubrovniku, Županje prema Lipovcu, pravca Beli Manastir – Osijek – granica BiH, dionice Krapina – Macelj, dovršetka Istarskog ipsilona te gradnje spoja Rijeka – Žuta Lokva izgradilo bi se još oko 500 km čime bi se moglo reći da će se kroz par godina i u Hrvatskoj moći krenuti autocestom u bilo kojem pravcu i stići na odredište na najkraći mogući način, što je već standard brojnih europskih država.
(webgradnja.hr)