O Dubrovniku je napisano već mnoštvo priča budući da ovaj Grad slobode uvijek iznova inspirira, kako putopisce, tako i ljubitelje kulturno-umjetničkog blaga. Dok šetnja njegovim zidinama, uskim ulicama i slavnim Stradunom otkriva povijesnu ljepotu Dubrovnika, moderni hoteli i restorani dočekuju mnogobrojne turiste koji su u Grad stigli sa željom da posjete glazbena, filmska i kazališna događanja; relaksiraju se na plažama ili u wellness centrima; uživaju u maštovitim koktelima i kulinarskim delicijama.

Uvid u barem djelić dubrovačke priče kroz stoljeća možete steći posjetom Kneževom dvoru, Dominikanskom samostanu, muzeju Franjevačkog samostana, Katedrali, Etnografskom muzeju Rupe, Pomorskom muzeju… Saznajte više o kulturnoj baštini grada pod UNESCO-vom zaštitom, o umjetničkim djelima i kreativnosti dubrovačkih majstora, o slavnim znanstvenicima poput Ruđera Boškovića, o Dubrovačkoj Republici i očuvanju slobode tijekom turbulentnih povijesnih epoha, o ponosu i slavi Grada koji će vas zasigurno inspirirati.

Uz već spomenuti Stradun, još jedna od poznatih lokacija je i tvrđava Lovrijenac gdje priče postaju stvarnost u scenama iz brojnih kazališnih predstava. „Biti ili ne biti?", pitao se Shakespeare. Kada se radi o Dubrovniku, pravi odgovor je uvijek – biti.

Dubrovnik često nazivaju jednom od najromantičnijih svjetskih destinacija. Uz prekrasan krajolik i zalaske sunca, treći sastojak romantike svakako je gastronomija. Juha od kamenica, zelena menestra, „šporki makaruli" (tjestenina u mesnom umaku) i ostala tradicionalna jela ovog područja približit će vam životni stil Grada. Među nezaobilaznim slasticama spomenimo „arancine", rozatu, suhe smokve, kao i domaće likere od, primjerice, ružinih latica ili višanja.

Sve u svemu, Dubrovnik je destinacija za sva vremena.

Fotogalerija (5)

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi