Izgled, kao i funkcionalnost, interijera i eksterijera hotela igraju veliku ulogu u njegovoj popularnosti. Prilikom planiranja dizajna ugostiteljskih objekata trebalo bi obratiti pažnju, između ostalog, na želje i potrebe ciljnih skupina turista – od prikladne kombinacije boja, oblika i materijala, sve do sadržaja i opreme. Primjerice, postmodernistički stil (energične boje, nesvakidašnji oblici) će biti prihvatljiviji skupinama gostiju s „apetitom" za aktivniji odmor prepun novih iskustava, dok je mediteranski stil idealan za potpuno opuštanje u zagrljaju „velikog plavetnila".

Primjer dizajnerskog hotela, ovoga puta, atraktivan je ciparski hotel, član grupacije „Design HotelsTM" koja zastupa i pozicionira na tržište „kolekciju" od 250 nezavisnih hotela diljem svijeta.

Almyra

U gradiću Pafosu na Cipru, u grčkoj mitologiji poznatom kao mjestu rođenja Afrodite, smjestila se još jedna ljepotica – Almyra, čije ime znači „okus mora" – hotel dizajniran u suvremenoj verziji mediteranskog stila, koji na taj način nadopunjava privlačnost okolnog krajolika. Anassa, The Annabelle, Almyra, u vlasništvu su ciparske tvrtke Thanos Hotels, kojom upravlja obitelj Michaelides. Za izgled Almyre zaslužni su dizajneri interijera Joelle Pleot i Tristan Auer.

Jednostavnost, prozračnost, ravne linije, nježne boje – karakteristike su ovog opuštajućeg stila, idealnog za bijeg od gradske užurbanosti i stresa.

Neutralna shema boja u sobama Almyre, uz dodatak svijetlo plavih detalja, asocira na draži prirodnih ljepota Mediterana – bijele stijene, smeđa kora drveća, plavo nebo koje svoje boje prenosi i na more.

189 soba uređenih za odmor, dodatni sadržaji za animaciju djece (primjerice, the Smiling Dolphin Kiddies Club – Dječji klub nasmijani dupin) , dva bazena, od kojih je jedan dizajniran upravo za mlađe goste, pokazatelj su da se u ovom hotelu razmišlja ne samo o stilu, već i o funkcionalnosti te mogućnostima za kvalitetan obiteljski odmor.

U izgledu restorana, lounge bara i terasa također prevladavaju minimalizam i neutralni tonovi, uz povremeno odstupanje kroz upotrebu detalja u energičnim bojama.

Veliki i elegantni vrtovi koji okružuju hotel, šećer su na kraju ove ciparske priče.

Fotogalerija (20)

Image
Danica Maričić
 

Profesionalno iskustvo stekla sam na području dizajna interijera, novinarstva, marketinga & odnosa s javnošću. Kreiram promotivne aktivnosti klijenata, kao i njihovu komunikaciju s ciljnim javnostima (kreativno pisanje (priopćenja, članci, intervjui), osmišljavanje brošura, kataloga, časopisa, oglasa, internetskih stranica i portala; planiranje i organizacija evenata…). Na taj način se izravno utječe na jačanje pozicije na tržištu i povećanje prepoznatljivosti tvrtke / robne marke. Također, vodim poslovne seminare na temu "Izgradnja imidža tvrtke putem dizajna poslovnih i komercijalnih prostora".

Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi