Aplikacija Stas Organizer građevinarima štedi do 3000 eura mjesečno.

Aplikacija Stas Organizer razvila se iz interne potrebe istoimene hrvatske građevinske tvrtke koja je na tržištu prisutna više od 30 godina. Kao i kod većine građevinskih firmi, u Stasu su imali problem s upravljanjem projekata, posebice upravljanjem zadacima, radnom snagom i administracijom, a nijedno, tada dostupno, digitalno rješenje nije zadovoljavalo sve njihove potrebe. Tako su odlučili razviti vlastiti sistem koji će im olakšati i optimizirati poslovanje u svim sferama.

Danas aplikaciju koristi oko 95 domaćih građevinskih firmi kojima su omogućene značajne mjesečne uštede novca i vremena. Stopa prelaska na aplikaciju veća je od 80%.

Ušteda do nekoliko tisuća eura mjesečno

S obzirom na to da je aplikacija kreirana tako da olakšava mnoge aspekte poslovanja različitim odjelima tvrtke, samim time utječe na uštedu vremena. Nadalje, gledajući uštedu vremena po plaćenom satu, dolazi se i do značajnih ušteda novčanih resursa.

Računica je, ističu iz Stasa, vrlo jednostavna. Prema procjeni, ako uzmemo da je generalni udio administrativnog odjela jedne građevinske tvrtke oko 15%, to znači da 15% ljudi u firmi ručno unosi velik broj podataka i informacija. Stas rješenjem administrativni poslovi se, prema procjeni, smanjuju za 1 do 2 sata dnevno po osobi. Uključimo li u tu kalkulaciju i satnicu od, primjerice, 10 eura po satu, dolazimo do mjesečne uštede do 3 tisuća eura u firmi od primjerice 100 ljudi.

Isprobajte aplikaciju besplatno i otkrijte na koje načine možete značajno uštedjeti vrijeme i resurse!

Građevinski radnici kao nogometni igrači

Stas Organizer aplikacija nije namijenjena isključivo za rukovodeće pozicije poput projektanata i građevinara, već i za administrativne djelatnike, bauštelce te ostale projektne voditelje poput arhitekata, strojara itd.

Tomislav Slišković, vlasnik tvrtke i kreator Stas Organizera, aplikaciju opisuje kroz sportski žargon:

U nogometnom klubu, primjerice, na kraju dana su najbitniji igrači i oni su ti koji nose igru, zar ne? U tom kontekstu, naša aplikacija uključuje igrače i tretira ih jednako kao trenere i pomoćne trenere. Ono što jedan poslovođa dobiva s tim je realan pregled načina na koji njegova tvrtka funkcionira i svega što se događa u stvarnom vremenu. S druge strane, radnik ima jednostavan i brz pristup svim informacijama zbog kojih je prije morao osobno odlaziti u sjedište tvrtke, računovostvo, knjigovodstvo itd.

Funkcionalnosti aplikacije

Samo neke od trenutnih funkcionalnosti Stas Organizer aplikacije su organizacija ljudi po gradilištima, dodjeljivanje zadataka i projekata ljudima s obzirom na poziciju i iskustvo, organizacija artikala i materijala po radniku, upravljanje administracijom, upravljanje vlastitim satima, zahtjevi za odmor, prijava posudbe alata i brojne druge značajke.

Obuka zaposlenika bez obzira na njihovu struku, ulogu i hijerarhiju ne traje više od 10 minuta i ne zahtjeva napredne razine tehničke pismenosti.

Aplikacija i njene funkcionalnosti mogu se besplatno testirati i znatno optimizirati poslovanje.

STAS ORGANIZER
STAS ORGANIZER
Internet adresa

Društvene mreže

{{ errors.name[0] }}
{{ errors.email[0] }}
{{ errors.location[0] }}
{{ errors.phone[0] }}
{{ errors.message[0] }}
Zapamti me

Vaš upit je uspješno poslan! Kopija upita je poslana na Vašu e-mail adresu. Očekujte odgovor u roku od 24 - 48h. Ukoliko odgovor niste dobili, kontaktirajte nas na e-mail adresu koju smo naveli u kopiji upita.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi