Zakašnjela plaćanja u građevinarstvu: Smanjite rizik učinkovitim upravljanjem projekata


Unazad 30 godina, kašnjenje i odgoda plaćanja u građevinskoj industriji su nažalost bila i ostala standard, dok je Chaserovo istraživanje iz 2022. istaknulo da 30% svih građevinskih poduzeća provodi više od sedam sati tjedno tražeći rješenja za kašnjenja u plaćanju.

Zagreb, 26. Srpnja 2024. – PlanRadar, vodeća platforma za digitalnu dokumentaciju, komunikaciju i izvješćivanje u građevinarstvu, sektoru nekretnina i facility managementu, osmislila je riješenje za razumijevanje gubitaka prihoda u projektima i njihovu prevenciju kroz svoj digitalin alat.

Uz izazove koje nameću problemi opskrbnog lanca povezani s minulom pandemijom i općenita gospodarska neizvjesnost, poduzeća u građevinskom sektoru suočavaju se sa značajnim problemima u vezi s novčanim tokovima. Te izazove otežava stalna borba protiv kašnjenja u plaćanju ili neplaćanja faktura. Samo u Ujedinjenom Kraljevstvu građevinske tvrtke duguju 30 milijuna funti neplaćenih faktura [1], a 75% tvrtki je prisiljeno čekati više od mjesec dana nakon dogovorenih uvjeta plaćanja prije nego što se plaćanje konačno izvrši. [2] 

Problem zakašnjelih plaćanja polazi od novčanog toka i likvidnosti poduzeća. Kada ugovorena plaćanja ne stignu na vrijeme, poduzeća nisu u mogućnosti platiti vlastite račune ili plaće na vrijeme. To može dovesti do većih troškova, propuštanja rokova i ukupnog smanjenja produktivnosti jer se projekti odgađaju ili otkazuju.

PlanRadar je potpuno prilagodljiva digitalna platforma dizajnirana za pojednostavljenje procesa građevinskih tvrtki te osigurava da su sve informacije o projektu dokumentirane i pohranjene na jednom mjestu kako bi se poboljšala točnost i smanjile pogreške.

Kao rezultat toga, znatno se smanjuje rizik od zakašnjelih plaćanja. Ovaj alat također osigurava niže troškove i lakšu provedbu projekata, budući da rad na jedinstvenoj platformi olakšava timovima posao nudeći im potpuni pristup projektnim podacima te umanjujući učestalost gubitka informacija i pružajući potpunu transparentnost onoga što se dogodilo tijekom projekta. Na taj način se smanjuje rizik od sporova i osigurava dokaze uz digitalnu kontrolu traga.

Korištenje digitalnih platformi kao što je PlanRadar također se može smatrati valjanom pomoći u upravljanju rokovima u odnosima s dobavljačima i podizvođačima, čime se izbjegavaju neugodne situacije kašnjenja, uključujući i plaćanja Općenito, digitalne platforme podržavaju tvrtke u održavanju bolje likvidnosti zahvaljujući podršci u:

  • Planiranju projekata
  • Praćenju promjena u projektnoj dokumentaciji
  • Praćenju lanca opskrbe
  • Držanju pregleda nad nepredvidivim faktorima i njihovom utjecaju na rokove i troškove
  • Praćenju stanja na gradilištu u stvarnom vremenu

Otvorena komunikacija s jasnim i preciznim uputama i dokazima o tome tko radi što, kada i kako, kao i pružanje jasnih standardnih odredbi, pruža moguće rješenje problema. Zakašnjela plaćanja uzrokuju poremećaje u cijelom opskrbnom lancu, a posljedično troškovi projekta rastu.

Pri tome su najugroženije manje tvrtke kao što su podizvođači koji čekaju najduže jer njihov zahtjev za plaćanje podliježe pregledu izvođača, klijenta/investitora, a zatim se procjenjuje i plaća u cijelosti ili djelomično, što posljedično direktno utječu na njihovu i održivost.

„Automatizirana, digitalna projektna dokumentacija nije luksuz, nego potreba, jer vam softver omogućava spremnost na trenutne i nadolazeće izazove u nepredvidivom građevinskom sektoru. Digitalni alati poput PlanRadara doprinose smanjenju rizika od zakašnjelih plaćanja u građevinskom projektu jer unapređena transparentnost i brza dostupnost relevantnih informacija omogućuje bolje praćenje financijskih aspekata projekta. “, rekao je Antonio Radovičić, vođa prodaje za jugoistočnu Europu.

PlanRadarova bijela knjiga pruža dragocjene uvide o hvatanju u koštac sa zakašnjelim plaćanjima u građevinarstvu. Više možete pročitati ovdje.

Što je PlanRadar?

PlanRadar je nagrađivana digitalna SaaS platforma za upravljanje dokumentacijom na terenu, upravljanje zadacima i komunikaciju u građevinskim projektima te za upravljanja objektima i nekretninama. Platforma se koristi diljem svijeta, trenutno u više od 75 zemalja. PlanRadar digitalizira sve dnevne procese i komunikaciju u području nekretnina i građevinarstva. Platforma povezuje sve dionike projekta i omogućuje pristup vrijednim projektnim podacima u stvarnom vremenu omogućujući timovima povećanje kvalitete, smanjenje troškova i bržu realizaciju posla. Platforma, koja je jednostavna za korištenje, donosi dodanu vrijednost svakoj osobi uključenoj u životni ciklus zgrade, od izvođača i inženjera do upravitelja nekretnina i vlasnika, a prilagodljiva je poduzećima svih veličina i svim procesima. Danas više od 150000 stručnjaka koristi PlanRadar za praćenje, povezivanje i rješavanje problema na terenu i u uredu. PlanRadar je trenutno dostupan na više od 25 jezika i može se koristiti na svim uređajima s operativnim sustavima iOS, Windows i Android. Sjedište PlanRadara je u Beču, Austrija, a prisutan je i u 16 ureda diljem svijeta.

Kontakt: info@planradar.com

Website: www.planradar.com

PLANRADAR d.o.o.
PLANRADAR d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

{{ errors.name[0] }}
{{ errors.email[0] }}
{{ errors.location[0] }}
{{ errors.phone[0] }}
{{ errors.message[0] }}
Zapamti me

Vaš upit je uspješno poslan! Kopija upita je poslana na Vašu e-mail adresu. Očekujte odgovor u roku od 24 - 48h. Ukoliko odgovor niste dobili, kontaktirajte nas na e-mail adresu koju smo naveli u kopiji upita.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi