PlanRadar prikupio 69 milijuna dolara investicija za digitalizaciju globalne građevinske industrije i sektora nekretnina


Intervju s Bojanom Petkovićem, direktorom tvrtke PlanRadar za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju

1. Možete li nam nešto reći o zaključivanju najnovije runde financiranja?

Izuzetno smo sretni što smo zaključili novu rundu investicija u iznosu od 69 milijuna dolara koja u fokusu ima digitalizaciju globalne građevinske industrije i sektora nekretnina, a zajedno ju vode tvrtke Insight Partners i Quadrille Capital. To je treća najveća serija B financiranja u austrijskoj povijesti i najveća ikada za B2B tvrtku, što nas čini izuzetno ponosnima. Osim toga, ova serija financiranja uključila je i značajno sudjelovanje postojećeg investitora Cavalary Ventures, dok su ostali sudionici bili povratnički investitori Headline, Berliner Volksbank Ventures i aws Gründerfonds te nove investitore Proptech1, Russmedia i GR Capital. Kao što sigurno znate, ova nova runda financiranja nastavak je serije A financiranja.

2. Zvuči impresivno, imate li već planove koje će novi krug investicija podržati?

Novi krug investicija podržat će planove za globalnim širenjem i daljnjim tehnološkim razvojem softvera PlanRadar. Predviđeno je otvaranje novih ureda u SAD-u, Australiji, Zaljevskom vijeću za suradnju (GCC), jugoistočnoj Aziji i Latinskoj Americi. Također, investicija će potaknuti daljnji razvoj R&D odjela čime će se stvoriti novo tehnološko središte i formirati tim stručnjaka za inovaciju proizvoda. Tim će stvarati nova tehnološka rješenja za SaaS platformu koja postavlja nove standarde industrije. Nadalje, navedena investicija omogućit će nam otvaranje više od 200 novih radnih mjesta, čime ćemo udvostručiti globalni broj zaposlenika u sljedećih 12 mjeseci.

3. Koja je tajna brzog rasta PlanRadara?

Naš brzi rast rezultat je upravo predanosti globalnoj ekspanziji što je uključivalo predstavljanje softvera na 10 novih tržišta diljem Europe i Rusije od 2020. godine. Raznoliki tim naše tvrtke od više od 200 zaposlenika pruža usluge korisnicima na više od 20 jezika iz ureda u Zagrebu, Beču, Londonu, Amsterdamu, Moskvi, Parizu, Madridu, Milanu, Varšavi i Bukureštu. Kao što sam već rekao, u planu nam je daljnje širenje. Za početak na tržište Australije i Bliskog Istoka, a slijedeći korak je tržište SAD-a i Južne Amerike. Naša sve veća prisutnost na globalnom tržištu odražava se kroz predanost inovacijama na platformi koje uključuju nedavno dodavanje opcija za izradu izvještaja, integraciju u postojeće IT sustave kao i uvođenje BIM funkcija.

4. Ovo nije vaša prva investicijska runda. Jeste li zadovoljni rezultatima postignutim od investicija od serije A financiranja?

Apsolutno! U 18 mjeseci od zaključivanja 30 milijuna eura investicija u seriji A financiranja, zabilježili smo povećanje prihoda za više od 250% i više nego udvostručili bazu korisnika softvera. Inovativnom softverskom rješenju PlanRadar sada vjeruje 14.500 kupaca, a svakodnevno ga koristi 100.000 profesionalaca u više od 60 zemalja diljem svijeta kako bi povećali učinkovitost i osigurali visoku kvalitetu projekata iz građevinske industrije i sektora nekretnina. Također, investicije iz serije A financiranja omogućile su nam širenje na devet novih tržišta - Australije, Dubaija, Francuske, Italije, Nizozemske, Poljske, Švedske, Španjolske i Rusije.

5. Koji su, po vašem mišljenju, najveći problemi digitalizacije u građevinskom sektoru?

IT rješenja u građevinskom sektoru nailaze na široku primjenu, odnosno u posljednjih nekoliko godina događa se velika ekspanzija njihova prihvaćanja. Svi sudionici građevinarstva koriste određena IT rješenja, bilo da je riječ o projektantima, arhitektima, stručnom nadzoru, izvođačima pa sve do upravitelja nekretnina. Međutim, ovaj sektor još uvijek zaostaje kada je u pitanju stupanj digitalizacije te se smatra jednom od najmanje digitaliziranih industrija u svijetu. Naime, mnoge građevinske tvrtke za potrebe komunikacije koriste moderne alate poput mobitela, platforme za komunikaciju kao što je Viber te mailove, ali s druge strane i dalje koriste papirnatu dokumentaciju što može negativno utjecati na izvođenje radova zbog velike količine podataka. Upravo zbog niskog stupnja digitalizacije, u građevinskom sektoru postoji veliki potencijal za uvođenje specijaliziranih IT rješenja kako bi na globalnoj razini cjelokupna industrija bila uz bok ostalim digitaliziranim industrijama i tu do izražaja dolazi softversko rješenje PlanRadar namijenjeno za projekte u graditeljstvu i upravljanje nekretninama koje omogućuje jednostavni sustav ticketa i izravnu komunikaciju čime se štedi vrijeme te smanjuje prekoračenje budžeta, broj pogrešaka i kašnjenja s izvršenjem zadataka.

6. Jesu li hrvatske građevinske tvrtke otvorene za inovacije i promjene u pogledu digitalizacije?

Kako svugdje, tako i kod nas, otpor prema promjenama uvijek postoji što zatim dovodi do pretjeranog promišljanja u teoriji te uzročno posljedično i kaskanja u praksi. Ono što je izuzetno važno jest činjenica kako tvrtke koje su preuzele naše rješenje nisu previše komplicirale oko njegovog uvođenja. Tu nije bilo nekih velikih strateških planova o uvođenju tehnologije, već su rekli kako biraju upravo nas jer uviđaju jasan benefit te oni kao menadžment stoje iza tog procesa.

7. Koji su to najveći benefiti koje nudite korisnicima?

Rekao bih kako je najveći benefit koji nudimo našim korisnicima – vrijeme. Uz PlanRadar jedan inženjer ili tehničar na gradilištu tjedno uštedi otprilike sedam sati rada. Ustvari je upravo to najbolji pokazatelj u kolikoj mjeri naša aplikacija optimizira radne odnose, a također i štedi resurse čime si tvrtke i individualci smanjuju troškove ili imaju vremena za druge projekte.

PLANRADAR d.o.o.
PLANRADAR d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

{{ errors.name[0] }}
{{ errors.email[0] }}
{{ errors.location[0] }}
{{ errors.phone[0] }}
{{ errors.message[0] }}
Zapamti me

Vaš upit je uspješno poslan! Kopija upita je poslana na Vašu e-mail adresu. Očekujte odgovor u roku od 24 - 48h. Ukoliko odgovor niste dobili, kontaktirajte nas na e-mail adresu koju smo naveli u kopiji upita.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi