- GROHE je uspio podignuti energetsku učinkovitost za 24 posto te reducirati emisiju stakleničkih plinova za 40 posto čime je premašio vlastite ciljeve održivosti.
- Globalni proizvođač kupaonske opreme je u srpnju 2019. sva proizvodna postrojenja opremio tehnologijom za rad sa obnovljivim izvorima energije.
- GROHE će u budućnosti projekte koji zahtjevaju emisiju CO2 kompenzirati projektima koji pridonose okolišu i društvu.
Dusseldorf, 04. prosinca 2019. – Nepunih 20 godina, održivost je ključni element GROHE-ovog poslovanja i korporativne strategije. Globalni brend u opremanju kupaonica i kuhinja obvezao se na „principe i smjernice za održivost" još 2000 godine. Od tada je kontinuirano unaprijeđivao svoje proizvode, procese i usluge, a sve u svrhu očuvanja okoliša i njegovih resursa.
Tada je postavio nove industrijske standarde uz sveobuhvatni pristup koji okuplja zaposlenike, dobavljače, potrošače, procese i proizvode, tako uvećavajući društveni doprinos brenda. Grohe je bio ustrajan u ostvarenju zadanog cilja da postane prvi proizvođač kupaonske i kuhinjske opreme čiji je proizvodni proces oslobođen ugljika do 2020. godine. Sva svoja postrojenja i logističke centre diljem Njemačke opremio je tehnologijom za rad s obnovljivim izvorima energije u sklopu inicijative „GROHE goes ZERO". Početkom nove 2020. godine GROHE će procese s emisijom CO2 kompenzirati s dva projeka koji će doprinijeti ekološkoj situaciji.
„Više nego ikad, proizvođači poput GROHE-a dužni su preuzeti odgovornost i težiti povećanju održivosti," kaže Thomas Fuhr, izvršni operativni direktor GROHE-a i dodaje „već godinama ulažemo, ne samo u istraživanje i razvoj pametnih rješenja u proizvodnji, nego i u održiva rješenja te postupke sa redukcijom potrošnje resursa. ‘GROHE goes ZERO’ može pružiti primjer čitavoj industriji: aktivno smanjujemo emisiju CO2, a ako to nije moguće kompenziramo."
Održivost je usko povezana s velikim brojem aktivnosti koje se provode u GROHE-ovim postrojenjima sa svrhom kreiranja proizvodnog procesa oslobođenog od nuspojava ugljika, a uz očuvanje resursa. GROHE je investirao u postrojenja i proces proizvodnje te je nagrađen srebrnim certifikatom Njemačkog održivog građevinskog vijeća za nadogradnju postojenja u Klaengu na Tajlandu i za izgradnju testnog laboratorija u Hemeru u Njemačkoj.
Također, GROHE koristi napredne tehnologije koje povećavaju održivost, kao što je, primjerice, proces 3D printanja kojim se reducira količina otpadnog materijala. Kao rezultat, GROHE je od početka Programa održivosti 2014. godine, uspio povećati energetsku učinkovitost za 24 posto i reducirati emisiju stakleničkih plinova za 40 posto, što znači da je time premašio ciljeve za 2021. godinu, i to za 20 posto.
GROHE podupire dva projekta u Indiji i Malavi
Potpora dvaju ekološki osvještena projekata logični je korak za GROHE kako bi uspio kompenzirati dosad neizbježnu emisiju CO2. Na sjeveru Indije pripomogao je u izgradnji hidroelektrične elektrane umjesto dosadašnje čiji je izvor energije bio ugljik. U afričkoj državi Malavi, GROHE-ov projekt omogućio je popravljanje i održavanje bušotina koje služe kao izvor pitke vode za stanovništvo. GROHE će kompenzirajuće projekte odabirati samo prema najstrožim kriterijima poput Zlatnog standarda kojeg je razvijao WWF. Osim izbjegavanja emisije CO2, ovakve mjere pridonose i razvoju u smislu održivosti, te ekološkog i socijalnog pitanja na područjima izvođenja projekata.
„Sa ‘GROHE goes ZERO’, dodatno proširujemo vodeću poziciju kao jedan od najodrživijih brendova u sanitarnoj industriji" kaže Thomas Fuhr, i dodaje „ali, istovremeno smo bez sumnje postigli svoje ciljeve održivosti te moramo i možemo postati još bolji."
Grohe je primio nebrojene nagrade za svoju predanost, a trenutno je jedan od tri brenda nominirana za nagradu German Sustainability Award. Izvršnog operativnog direktora GROHE-a, Thomasa Fuhra, B.A.U.M., Njemačko udruženje za upravljanje okolišom, nedavno je nagradilo nagradom zbog predanosti odživoj proizvodnji.
Više informacija: www.grohe.hr
Pratite na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.