Ovaj zadatak izgleda kao nemoguća misija čak i za velike marketinške magove. U ovoj digitalnoj eri kada nitko nema vremena ni za sjesti i popiti kavu s prijateljima teško je očekivati da će proučavati karakteristike proizvoda i po tom kriteriju obaviti kupovinu.
Najčešći izbor će biti baš ono što ne voli ni jedan proizvođač a to je naj niža cijena. Jasno je da najjeftiniji proizvod često nije dobar odabir. Neke od karakteristika proizvoda koje nudite mogu biti presudne kod odabira ako kupac zna koje su prednosti Vaših proizvoda.
U tom slučaju cijena neće biti isključivi moment odluke o kupovini. Na zabavnom i edukativnom portalu KVIZ.HR nude dva zanimljiva načina kako kupce ponukati da sami proučavaju karakteristike proizvoda.
U nagradnom kvizu treba točno odgovoriti na 50 pitanja da bi se osvojila nagrada. Od tih 50 pitanja 10 je o sponzoru ili njegovim proizvodima, a ostala su iz raznih kategorija kviza; sport, muzika, zemljopis, povijest…
Pogledajte nekoliko primjera:
1. Koliko najviše vode odjednom možete zagrijati električnim kuhalom vode CR1240R?- a) sto litara
- b) tri decimetra
- c) 1,8 litara
- d) 2 litre
- e) 1,1 litre
- f) 2,2 litre
- a) laminat
- b) ledomate
- c) sjeme koprive
- d) aparate za kokice
- e) ručke za kolica
- f) puške za podvodni ribolov
- a) prodavati zlatne poluge
- b) svakodnevno glasati
- c) naručiti naj bolji gablec
- d) razmjenjivati antikvitete
- e) čitati lektiru
Drugi način su sponzorska pitanja koja se otvaraju igračima u natjecateljskom kvizu. Ako odgovorite točno na postavljeno pitanje otvara Vam se sljedeće.
Nakon netočnog odgovora igrač ispada na početak pa će svakako proučiti detalje o sponzorovim proizvodima kako bi mogao točno odgovoriti i zauzeti bolje mjesto na rang listi.