LIXIL EMENA slavi pokretanje platforme za digitalno iskustvo - „GROHE X“ - za svoj brend GROHE


  • Uspješan početak: Preko 12.000 posjetitelja prisustvovalo je lansiranju digitalne platforme GROHE X tijekom prvog dana te je skoro 4.000 posjetitelja prisustvovalo na sva tri eventa.
  • Učinkovit angažman u održivosti: Kao jedan od prvih sanitarnih brendova, GROHE je predstavio svoju prvu Cradle to Cradle Certified® liniju proizvoda tijekom premijere.
  • Stavljanje kupaca u središte: GROHE sve više rješava potrebe potrošača inovacijama proizvoda s dodanom vrijednosti i prilagođenim uslugama.

Zagreb, 17. ožujka 2021. – „Otkrijte što slijedi": Ovom temom vodiljom LIXIL EMENA jučer je uspješno pokrenuo svoje središte za digitalno iskustvo GROHE X za svoj brend GROHE. Sveobuhvatna platforma brenda nudi informativne i inspirativne multimedijske sadržaje profesionalnim poslovnim partnerima i potrošačima tvrtke GROHE. Prilagođen potrebama i interesima dotične ciljne skupine, nudi se prilagođeni program koji uključuje videozapise s uputama, pozadinske članke i sobe od 360° koji posjetiteljima omogućuju uživanje u vrhunskim proizvodima novih proizvoda.

Uz to, postoje i uzbudljivi video formati poput "Čaša vode s …", u kojima različiti GROHE-ovi stručnjaci nude uvid u globalni brend iza "kulisa" ili "Wow of the Week", u kojem je posebno inspirativan projekt ili se tema predstavlja svaki tjedan. Iako posjetitelji čvorišta brenda mogu samostalno istražiti svijet GROHE-a, GROHE X također otvara nove načine interakcije: Poslovni partneri mogu koristiti platformu za dogovaranje sastanaka sa svojim prodajnim kontaktom i tako izravno razmjenjivati informacije o inovacijama koje su upravo uvedena.

„GROHE X je prekretnica u povijesti našeg brenda. Otvara bez presedana mogućnosti za iskusiti GROHE i otkriti naše proizvode i izazove koji nas pokreću. S GROHE X se možete povezati gdje god se nalazili i kad god želite. GROHE X nas tako približava u vremenu kada moramo biti fizički udaljeni. Pozitivne povratne informacije koje sam dobio od kupaca iz cijelog svijeta ponovno su potvrdile da smo prije osam mjeseci donijeli ispravnu odluku. Digitalno putovanje na koje smo krenuli s GROHE X tek je započelo. Platforma je tu da ostane i neprestano će se razvijati tijekom sljedećih mjeseci. Moja najveća zahvala ide timu koji je sve ovo omogućio radeći na daljinu. Izuzetno sam ponosan na hrabrost i vodstvo koje su pokazali pretvarajući ideju u GROHE X", kaže Jonas Brennwald, voditelj LIXIL EMENA i suizvršni direktor Grohe AG.

Nova prekretnica na GROHE-ovom putu održivosti

Za predstavljanje GROHE X, na platformi postoje različiti formati događaja uživo i na zahtjev za pozvane goste, pored slobodno dostupnog uredničkog sadržaja. Ovaj posebni tjedan lansiranja GROHE X započeo je premijerom, koja je globalnom brendu dala priliku da još jednom dokaže svoj status pionira održivosti u sanitarnoj industriji: Globalni brend predstavio je svoja četiri najprodavanija proizvoda kao Cradle to Cradle Certified ® varijante.

Za razliku od linearnog modela Take-Make-Waste, Cradle to Cradle označava kontinuirane cikluse materijala: Proizvod je proizveden na takav način da se na kraju svog vijeka komponente mogu koristiti za stvaranje novih proizvoda. Da bi se postigla certifikacija, proizvod se ocjenjuje u sljedećih pet kategorija: zdravlje materijala, ponovna upotreba materijala, obnovljivi izvori energije, upravljanje vodom i socijalna pravednost. „Postizanje certifikata Cradle to Cradle na razini zlata veliki je korak u našim naporima za održivost. Ponosan sam što smo jedan od prvih brendova u sanitarnoj industriji koji se još jednom jasno obvezao održivoj transformaciji i postavio novo mjerilo. Budući da građevinski sektor čini više od 50 posto svjetske potrošnje materijala, odmak od linearnog modela u korist kružne ekonomije ključan je za zaustavljanje iskorištavanja prirodnih resursa. Moramo transformirati naš poslovni model u kružno stvaranje vrijednosti i početi razmatrati proizvode na kraju njihova života kao vrijedne banke materijala umjesto da koristimo nove resurse," objašnjava Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International i suizvršni direktor Grohe AG važnost kružnog pristupa u strategiji održivosti brenda.

Značaj pokretanja promjene paradigme u građevinskoj industriji i stavljanja fokusa na zelene zgrade temeljene na Cradle to Cradle® principima dizajna bilo je također ključno pitanje u panel diskusiji u utorak popodne, kada je dr. Christine Lemaitre, izvršna direktorica DGNB (German Sustainable Građevinsko vijeće), Dr.-Ing. Peter Mösle, partner Drees & Sommer SE i generalni direktor, EPEA GmbH i Thomas Fuhr razgovarali su o tome kako se održiva arhitektura može razmišljati i provoditi već danas i u budućnosti.

Tijekom uvodne riječi, GROHE je također predstavio novi program "GROHE Installer Vocational Training and Education Programme" (GIVE) koji jača socijalnu dimenziju angažiranosti brenda na održivosti. GROHE već surađuje s 26 institucija koje nude obuku u području vodovoda širom EMENA regije. Kao dio programa GIVE, brend će podržati vodoinstalaterske škole u stvaranju najsuvremenijeg okvira za obuku instaliranjem modernih objekata za obuku i pružanjem materijala za učenje i iskusnih tehničkih trenera. Studenti će završiti specifičnu obuku za proizvode koju je osmislio GROHE, a za koju će dobiti međunarodno priznati certifikat. S obzirom na nedostatak kvalificiranih instalatera u sanitarnoj industriji, važnije je nego ikad ponuditi atraktivan program obuke koji mladim ljudima pomaže da izgrade temelje za prosperitetnu budućnost.

Relevantne inovacije za životne prostore sutrašnjice

Sljedeća odlučujuća tema uvodne riječi bila je ponovna usmjerenost na kupca. Ovaj fokus na očekivanjima i potrebama kupaca ne odražava se samo na GROHE X niti na brendov novi komercijalni pristup koji nudi diferencirani portfolio proizvoda i namjenske usluge prilagođene ciljanim skupinama, ali je i vodeće načelo pri razvoju novih proizvoda. Ovo je impresivno naglašeno prezentacijom obnovljenog bestselera GROHE Eurosmart.

S četvrtom generacijom slavine, brend je ponovno izumio jedan od svojih osnovnih proizvoda, čineći Eurosmart najsvestranijom linijom u portfoliu: Korisnici sada mogu odabrati hibridnu slavinu, koja kombinira ručni rad i netaknutu higijenu, ili različite varijante poluge poput poluga petlje, koja pojednostavljuje prianjanje ruke zahvaljujući prilagođenom središtu ili dugačkoj ručici koja korisnicima omogućuje upravljanje slavinom laktom, smanjujući na taj način kontakt s površinama – idealno za liječničke ordinacije. „Kad dizajniramo novi proizvod, prvo nam je pitanje uvijek: za koga dizajniramo ovaj proizvod?

Razmišljanje usmjereno na čovjeka i duboko razumijevanje potrošača ključni su za razvoj značajnih proizvoda koji poboljšavaju i dodaju vrijednost svakodnevnom životu ljudi širom svijeta. Svojim proizvodima želimo odgovoriti na promjenjive potrebe potrošača i reagirati na društvene trendove. U razvoju proizvoda vodimo se trima ključnim makro trendovima: urbanizacija, zdravlje i dobrobit i održivost. Primjerice, prošle godine ideja o kupaonici kao kupališnoj ili wellness oazi zaista se ubrzala. Potrošači traže proizvode za kupaonice koji im pomažu stvoriti nezaboravna iskustva i žele transformirati kupaonicu u prostor u kojem se mogu dobro brinuti o svom tijelu, umu i duši. Naš odgovor na ovaj trend nova je kolekcija GROHE SPA koju smo kustosili kako bi najekskluzivnijim proizvodima iz našeg portfolia omogućili korisnicima uživanje u jedinstvenim trenucima uživanja", kaže Patrick Speck, voditelj LIXIL Global Design, EMENA.

Koji trendovi oblikuju način na koji potrošači žive danas i sutra? Ovo je bila središnja točka rasprave u drugom jučerašnjem panel-razgovoru s Patrickom Speckom i stručnjakom za trendove Oonom Horx-Strathern, izvršnom direktoricom poznatog Zukunftsinstitut Horx.

GROHE će također idućih dana proslaviti pokretanje platforme s raznim formatima događaja. U budućnosti će GROHE X biti proširen kako bi uz digitalnu ponudu uključivao i hibridna i mobilna iskustva s brendom.

Otkrijte što je sljedeće na grohe-x.com.

GROHE ADRIA d.o.o.
GROHE ADRIA d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

Prodaja putem distributera GROHE AG (predstavništvo Grohe Adria) na području cijele Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Kosova.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi