Vodič za uređenje apartmana – detalji čine razliku


  • Kada su kuhinje i kupaonice u pitanju, kvaliteta je na prvom mjestu, jer traju barem 10-15 godina
  • Grohe nudi basic proizvode po popularnim cijenama, ali i ekskluzivne linije i tehnologije koje su novitet i ekstravagancija na tržištu
  • O’live House kuća sa šest apartmana u majstorskom dizajnerskom plesu s Grohe-om

Ova čudna godina naučila nas je presložiti prioritete u životu, a jasno razlikovanje bitnih i nebitnih stvari iznimno je važno i za uređenje interijera, bilo da se radi o vašem domu ili apartmanu za najam. Što je najvažnije u stanu i što, jednom kada ga uredite, sigurno nećete htjeti mijenjati idućih 10-15 godina? Odgovor je: kupaonica i kuhinja. I zato kada su kupaonice u pitanju – kvaliteta je na prvom mjestu, posebice kada su apartmani i kuće za odmor u pitanju. Nitko ne želi pozive ljutitih gostiju kojima je jeftina mješalica ostala u ruci i loše ocjene zbog tuša koji curi i prska na sve strane.

U ova iznimno izazovna vremena kada je konkurencija sve veća, a gosti sve izbirljiviji, vrlo je važno napraviti razliku. Dobar dizajn, vrhunska tehnologija, garancija kvalitete, održivost, dugotrajnost… sve su to razlozi zašto se mnogi vlasnici apartmana odlučuju za Grohe. Pokazat ćemo vam O’live House kuću u Bibinju pored Zadra sa šest apartmana, te ukupno 11 kupaonica i wc-a koju je uređivao arhitektonski studio Design House.

U ovom projektu O’live House vrlo je važno bilo stvoriti dojam luksuza i elegancije, pa čak i u onim apartmanima koji su jednostavniji te imaju tri i četiri zvjezdice, ali i stvoriti skladnu cjelinu kupaonica s ostatkom interijera.

Grohe se u ovom projektu pokazao kao idealno rješenje jer njihov široki asortiman nudi i basic proizvode po vrlo popularnim cijenama, ali i vrlo ekskluzivne linije i tehnologije koje su novitet i ekstravagancija na tržištu. U najmanji i najpovoljniji apartman s tri zvijezdice išli smo s linijom Eurostyle te tušem iz linije Tempesta Cosmopolitan System, dok su za skuplje, ekskluzivnije apartmane korišteni proizvodi iz linije Essence, a za najluksuzniji apartman oni iz dizajnerske serije Atrio. Kako bi apartmani dobili prepoznatljivost i karakter te Instagramičnost (koja je u turizmu također važna kategorija) boja miješalica pratila je boju uređenja detalja – objasnila je Boba Blašković iz studija Design House.

Essence linija proizvoda posjeduje mogućnost izvedbe u raznim SPA bojama – zlatnoj, bakrenoj, crnoj, antracit… Na ovom projektu svakom apartmanu dodijena je jedna boja, tako da su mješalice u kuhinji i kupaonici usklađene s dekoracijama u mat ili sjajnoj verziji bakrene, zlatne, antracit i crne boje, što stvara dojam profinjenosti, elegancije, usklađenosti…

Jednostavnost korištenja i održavanja te mogućnost brzog čišćenja bio je vrlo važan zadatak i zato smo odabrali umivaonike, wc školjke, kadu, sudopere… s glatkim rubovima i poznatom Grohe keramikom koja ima zaštitne slojeve koji omogućavaju brzo čišćenje i vrhunsku higijenu. Svi umivaonici su nasadni iz Groheove Essence linije, u manjim kupaonicama su okrugli promjera 45 centimetara, a za veće kupaonice odabrani su ovalni umivaonici. Kao što smo naglasili, u apartmanima je održavanje čistoće vrlo važno, a još je važnije smanjiti si mogućnost popravaka tijekom sezone. Naime, iz iskustva najčešći „kvar" u apartmanima je polomljena wc daska. Iz tog razloga su u sve apartmane ugrađene daske sa soft close mehanizmom jer osim što atraktivno i elegantno izgleda, on zapravo čuva dasku od lomova uslijed nepažljivog korištenja. Također, zbog jednostavnosti korištenja i ugradnje u kupaonicama su ugrađene Groheove bijele tuš kade te nadgradni tuš-sistemi iz linije Euphoria. Za najekskluzivnije dvoetažne apartmane odabran je tuš iz serije EuphoriaSmartControl s velikom ružom promjera 310 mm, dok je u jednoetažnim apartmanima odabrana Euphoria System 260 koja također nudi izniman spa efekt osvježenja – objasnio je arhitekt Dražen Banković iz Design Housea, dodajući kako gosti postaju sve izbirljiviji te da to vrijedi posebice za luksuznije kuće za odmor i apartmane od 4 i 5 zvjezdica, u kojima gostu treba ponuditi doživljaj.

Sitnice se pamte. Detalji čine razliku. Sigurni smo da će gosti prepričavati da su u apartmanu u Hrvatskoj imali u kuhinji mješalicu iz koje je curila savršeno ohlađena voda s mjehurićima, idealna za koktel i ljetno osvježenje. Možda neće znati da je to legendarni proizvod Grohe Blue koji je dobio brojne svjetske nagrade za inovativnost, ali to je nešto što će pamtiti i što će možda biti jezičak na vagi da se ponovno vrate na isto mjesto, kažu stručnjaci, napominjući kako bi luksuzni apartmani, vile i hoteli uvijek trebali biti inspiracija te bolji i kvalitetniji od onoga što gosti imaju kod kuće. Zavirite u galeriju fotografija O’live House apartmana i prosudite sami.

GROHE ADRIA d.o.o.
GROHE ADRIA d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

Prodaja putem distributera GROHE AG (predstavništvo Grohe Adria) na području cijele Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Kosova.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi