Kao glavni sponzor Svjetskog festivala arhitekture, GROHE potiče na kreiranje zdravijeg urbanog okruženja


  • Tema ovogodišnjeg digitalnog izdanja Svjetskog festivala arhitekture (World Architecture Festival - WAF) je „Resetiranje grada“ („Resetting the city“)
  • Kao glavni partner Festivala, GROHE će dodijeliti „Nagradu za istraživanje vode“ tvrtci TechLab Laboratory za fasadno rješenje čiji je jedinstveni dizajn inspiriran prirodom i rješavanjem problema nestašice vode diljem svijeta.
  • Ekskluzivni festivalski sadržaj može se pogledati putem WAF digitalne propusnice ili GROHE X platforme
  • Festival se održava od 30. studenog do 3. prosinca.

Düsseldorf, 30. studenoga 2021. - Poticanje i ohrabrivanje arhitekata i dizajnera diljem svijeta na stvaranje zdravijeg urbanog krajolika u vrijeme pandemije tema je ovogodišnjeg Svjetskog festivala arhitekture, čiji je ponosni glavni sponzor i ove godine tvrtka GROHE. Od samih početaka festivala 2008. GROHE, kao jedan od pokretača festivala te ujedno kao vodeći svjetski brend u kategoriji kompletnih rješenja za kupaonice i kuhinjske opreme, ističe ulogu vode kao inspiracije u stvaranju arhitektonskih rješenja. S istim ciljem GROHE sponzorira i Nagradu za istraživanje voda (Water Research Prize 2021).

Zeleniji, čišći gradovi

Tema ovogodišnjeg festivala „Resetiranje grada“: Ekološko planiranje gradova, biološke raznolikosti i održivosti, potvrđuje nikad veću potrebu za stvaranjem zdravijeg i sigurnijeg okruženja. Čista energija, smanjivanje onečišćenja i stvaranje zaliha čiste vode izravno su povezani s kontrolom pandemije te postaju fokus urbanog planiranja diljem svijeta, a samim time i fokus ovogodišnjeg festivala.

Inspirirano prirodom – pobjeda u borbi protiv globalne nestašice vode

Ovogodišnju „Nagradu za istraživanje vode“ GROHE će s ponosom uručiti tvrtci Techlab Laboratory za njihov projekt „Fasade koja prikuplja vodu“. Inspiriran pustinjskom bubom Namib, istraživački je tim dizajnirao fasadu koristeći module nalik saćama koji apsorbiraju i koriste vlagu iz zraka kako bi zadržali i regulirali toplinu u zatvorenom prostoru. Voda se pohranjuje u vertikalnim spremnicima ugrađenima u fasadu na svakoj etaži, a prilagođavanjem modula optimalnom kutu padalina njeno prikupljanje bit će moguće u svim klimatskim uvjetima diljem svijeta. Ovo inovativno rješenje oduševilo je žiri ne samo svojom praktičnošću nego i inspiracijom preuzetom iz prirode.

„Nagrada za istraživanje vode“ dio je Svjetskog festivala arhitekture od 2017. godine, kada je prvi put objavljen WAF X Manifest, koji je prepoznao najvažnije izazove za arhitekte u sljedećih deset godina, uključujući pitanje vode u uvjetima izgrađenog okoliša. Ova je tema posebice izražena upravo ove godine, što je prepoznao i GROHE, koji posljednje četiri godine podupire brojna istraživanja vezana uz arhitektonska rješenja povezana s vodom.

Mjesto za virtualni sadržaj

Prijave za sudionike i izlagače na festivalu su otvorene, a digitalno izdanje festivala dostupno je isključivo putem WAF aplikacije. Kupnjom digitalne propusnice sudionicima je omogućen pristup najvećoj količini sadržaja u povijesti festivala. Po njegovom završetku ekskluzivan pristup sadržaju dostupan je putem GROHE X digitalne platforme. Osim na GROHE X platformi, više informacija o samom festivalu dostupno je i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.  

GROHE ADRIA d.o.o.
GROHE ADRIA d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

Prodaja putem distributera GROHE AG (predstavništvo Grohe Adria) na području cijele Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Kosova.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi