GROHE osvaja prestižnu nagradu Red Dot Award 2021 za svoju digitalnu platformu GROHE X


● Digitalna platforma GROHE X osvaja nagradu Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 u novoj kategoriji "Digitalna rješenja"

● Polazište za novu eru doživljaja brenda: prilagođeni sadržaj za B2B ciljne skupine koji pruža prostor za osobnu razmjenu informacija i iskustva

● Potpuni uspjeh: otkako je platforma lansirana više je od 222.000 posjetitelja istražilo GROHE X

Samo nekoliko mjeseci nakon pokretanja središta za digitalno iskustvo GROHE X, međunarodno priznata nagrada Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 u kategoriji "Digitalna rješenja" dodijeljena je tvrtki GROHE, vodećem svjetskom brendu za cjelovita kupaonska rješenja i kuhinjske slavine. Profesor dr. Peter Zec, pokretač i izvršni direktor Red Dota, naglasio je važnost digitalnih rješenja za uspjeh brendova i tvrtki - posebno danas: "Kao dobitnik nagrade, GROHE je dokazao da razmišlja izvan okvira“. Brend zna brzo djelovati u kriznim situacijama i koristiti preokrete za nove pristupe dizajnu. Na taj način svladavaju važne izazove i daju vrijedan doprinos daljnjem razvoju društva".

Iskustvo brenda danas i sutra

S GROHE X, LIXIL EMENA je razvio prvu digitalnu platformu ove vrste u industriji za svoj GROHE sanitarni brend zajedno sa jakim partnerima VOK DAMS, IBM i D'art. Kao sadržajno središte prilagođeno interesima B2B ciljnih skupina za prezentaciju proizvoda, inspiraciju i prijenos znanja u kombinaciji s mogućnostima razmjene sa stručnjacima, te ponude usmjerene na usluge poput tutoriala i specijalističkih događaja, GROHE X omogućuje posjetiteljima da dožive brend pojedinačno i individualno.

Od lansiranja sredinom ožujka ove godine, GROHE X brzo se pokazao uspješnim. Izvanredan broj posjetitelja - trenutno 2.500 dnevno - dokazuje da je GROHE X kreativno rješenje za komunikacijske izazove današnjice i budućnosti. GROHE X se stoga smatra pokretačem inovacija sam po sebi, koji ne služi kao zamjena za tradicionalnu komunikaciju, već kao polazište za novu eru predstavljanja brenda i komunikacije u B2B svijetu: GROHE X se već predstavlja kao alternativa koja je dovoljno fleksibilna da ide u korak s brzim razvojem komunikacije.

"GROHE X je mnogo više od zamjene digitalnog sajma, a 35.000 posjetitelja i 70.000 pregleda samo u prvom tjednu dokazali su da smo u pravu", komentirao je Jonas Brennwald, voditelj LIXIL EMENA i suizvršni direktor Grohe AG. "Platforma je osmišljena tako da savršeno pozicionira našu komunikaciju za budućnost. Oduševljeni smo što smo s nagradom Red Dot sada dobili i međunarodnu potvrdu da smo stvorili nešto što nije samo dobro osmišljeno, već je i iznimno uspješan alat za komunikaciju s brendom."

Nagrada Red Dot Award "Brendovi i Komunikacijski dizajn"

S oko 20.000 prijava, godišnja nagrada Red Dot Award jedna je od najvećih dizajnerskih natjecanja na svijetu. Početak seže u 1955. godinu, a poznata nagrada Red Dot odavno se etablirala kao jedan od najtraženijih pečata kvalitete za dobar dizajn. Od proizvoda, komunikacije s brendom i kreativnih projekata do dizajna koncepata i prototipova, nagrada Red Dot Award dokumentira najvažnije svjetske trendove.

Više informacija o digitalnoj platformi Grohe X možete pronaći na linku ili posjetite službenu Grohe X stranicu.

Fotogalerija (4)

GROHE ADRIA d.o.o.
GROHE ADRIA d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

Prodaja putem distributera GROHE AG (predstavništvo Grohe Adria) na području cijele Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Kosova.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi