GROHE kamion kao atraktivni izložbeni prostor na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima


  • U sklopu Grohe Truck Tour kampanje Grohe kamion, izložbeni prostor na kotačima, stigao i u Ljubljanu
  • Predstavljena najsuvremenija tehnologija, trendovi i inovacije u kupaonskoj i kuhinjskoj opremi, s praktičnim savjetima stručnjaka iz sanitarne industrije
  • Postavljena i velika GROHE slova od žice u koja posjetitelji mogu ubaciti iskorištenu plastičnu bocu i zauzvrat dobiti Grohe bocu

Ljubljana, 5. ožujka 2020. – Nakon brojnih svjetskih metropola GROHE kamion stigao je i u Ljubljanu na Sajam Dom gdje će tijekom njegova trajanja, od 4. do 8. ožujka, posjetiteljima, trgovcima i instalaterima omogućiti neposredni doživljaj najnovijih inovacija kuhinjske i kupaonske opreme. Vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme pokrenuo je kampanju GROHE Truck Tour kako bi diljem svijeta predstavili svoje vrhunske proizvode.

Osim što će posjetitelji moći neposredno doživjeti najsuvremeniju tehnologiju, kao što su primjerice GROHE Sensia Arena WC tuš inteligentna njega, GROHE SmartControl 3D tuširanje, GROHE Blue ili Grohe red kuhinjske mješalice, imat će priliku dobiti i praktične savjete stručnjaka o svim proizvodima, kao i učinkovitoj potrošnji vode koju omogućavaju GROHE proizvodi.

Osim praktičnog iskustva, posjetitelji mogu uživati i u zabavnim aktivnostima, a djeca u svom posebnom kutku uz animatora. GROHE kao tvrtka s naglašenim društveno odgovornim poslovanjem i ovom je prilikom nastojao podići svijest potrošača o negativnom utjecaju plastike na okoliš.

Ispred izložbenog kamiona postavljena su velika GROHE slova od žice u koja posjetitelji mogu ubaciti iskorištenu plastičnu bocu i u zamjenu će dobiti GROHE bocu što je simboliziralo njihov način održivog poslovanja i brige o okolišu.

Više od 200 000 prijeđenih kilometara GROHE kamiona

Nakon Rusije, Portugala, Skandinavije, Turske, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike GROHE kamion je dovezao inovacije sanitarne i kuhinjske opreme u Sloveniju. U svom izložbenom prostoru na kotačima, Grohe je predstavio svoje linije sanitarne opreme Cube, Euro, Bau te najnoviju Essence liniju keramike za kupaonice kojom je Grohe prvi put ponudio i kade u tri različite verzije sofisticiranog izgleda, uz Essence slavine i tuševe elegantnog dizajna i različitih boja.

Predstavljen je i novi Euphoria SmartControl sustav za tuširanje. Ovu potpuno novu dimenziju tuširanja omogućava nova pametna tehnologija za jednostavno i intuitivno korištenje tuša: Push, Turn, Shower. Novim Euphoria SmartControl sustavom, može se regulirati količina vode te se poigravati načinom raspršivanja mlaza, dok GROHTHERM termostat osigurava najveću preciznost u regulaciji temperature.

Ujedno kao i izložbeni prostor, kamion je posjetiteljima predstavljao atrakciju unutar koje su im predstavljene nove generacije senzora za vodu GROHE Sense i GROHE Sense Guard Pro koji su optimizirani za uporabu u obiteljskim kućama i stambenim zgradama te pružaju točne podatke o potrošnji vode izravno na mobilne uređaje putem aplikacije GROHE Sense. Posebnu pozornost plijenili su sudoperi elegantnog dizajna, inovativne tehenologije, te njemačke kvalitete, dok su Grohe blue i Grohe red mješalice oduševile posjetitelje. Jer, dok Grohe red daje izravno iz slavine kipuću vodu, Grohe blue osigurava filtriranu i gaziranu.

GROHE goes ZERO

Osim predstavljanja najnovijih proizvoda inovativne tehnologije elegantnog dizajna i prepoznatljive njemačke kvalitete, GROHE je svojem sudjelovanju na Sajmu Dom pridodao i tzv. dodanu vrijednost. U velika GROHE slova od žice koja služe kao spremnici za iskorištene plastične boce, postavljena ispred izložbenog kamiona, posjetitelji mogu baciti iskorištene plastične boce i zauzvrat dobiti GROHE bocu za višekratnu upotrebu, i na taj način sudjelovali u smanjenju korištenja plastike.

Održivost je ključni element GROHE-ovog poslovanja i korporativne strategije, što se očituje u tome da je u sklopu globalne inicijative GROHE goes zero već ove, 2020. godine, postao prvi proizvođač kupaonske i kuhinjske opreme čiji je proizvodni proces oslobođen ugljika. Doprinos tome je i ova inicijativa redukcije korištenja plastičnih boca, i zato GROHE na Sajmu Dom poziva na akciju – bacite plastiku jer PLASTIC IS NOT FANTASTIC!

Više informacija na www.grohe.hr.

GROHE ADRIA d.o.o.
GROHE ADRIA d.o.o.
Internet adresa

Društvene mreže

Prodaja putem distributera GROHE AG (predstavništvo Grohe Adria) na području cijele Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Kosova.
Izdvajamo

Izdvojeni proizvodi